Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 dere som har barn som tar smokk... lar dere de sove med smokk hee natten? jenten min sover med smokk for første gang i dag, og jeg lurer på om jeg burde nappe den ut når jeg legger meg eller om hun skal få sove med den?
mor til to prinsesser Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jenta mi på 4 mnd sover med den til den detter ut. Noenganger sier hun fra at hun vil ha den igjen. Hvorfor skal du ta den ut?
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 La hun sove med den. Sies at det kan redusere faren for krybbedød.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 er bare usikker på hva som er "vanlig".... ) vil ikke at hun skal bli fullstendig avhengig av den liksom.......???
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Bare la henne sove med den. Hun spytter den nok ut etter en stund. Det gjør gutten min også. Har også lest i en brosjyre jeg fikk av helse søster at smokk kan forhindre krybbedød.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 jeg lar snuppa mi bare ha den i munnen til hun sovner, enten sutter hun på den i søvne eller som stort sett så har den falt ut av munnen hennes når hun har sovnet..jeg syns du bare skal la hun ha den, hun gir nok beskjed vis hun vil ha den tilbake ifall den faller ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå