Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor må alle kommentere magen min når jeg sier hvor langt på vei jeg er? F*** det er så j***** irriterende! Når jeg sier jeg er 6 mnd på vei får jeg alltid svar som "å, da er du jo ikke så stor" eller "da har du ikke så stor mage nei.." BLÆ. Jeg føler magen min er stor den, gått opp massssse har jeg også! Må være bare på lårene da, siden magen min visst ikke er så stor. Rett før jeg slutter å svare på når jeg har termin altså. Sorry, er gravid og litt vel hormonell!:-((
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg får helt motsatte kommentarer. Magen min er stor. Får stadig høre: "Er det like før nå?" Hvorpå jeg svarer: "Det er 2 mnd igjen!" "Er du sikker på at det ikke er flere der inne?" Var stor sist også, så jeg forventet for så vidt de samme kommentarene denne gangen. Tror folk ofte sier sånt fordi de ikke helt vet hva de skal si. Det er jo veldig leit når det faktisk sårer, men det tror jeg faktisk ikke de tenker på.
manonym Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Er nok bare til å lukke ørene for slikt. Husker selv da jeg var gravid så var det alltid en kommentar om magen, i ene øyblikket fikk jeg høre at jeg hadde liten mage, to mmin. etter på i samtale med en annen fikk jeg høre at den var ekstreeeemt stor og lurte på om jeg hadde to inni der. Ble gal jeg også, og akkuratt den biten gleder jeg meg ikke noe spess til med nestemann, men er bare til å la det gå inn ene øret og ut det andre. =)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Slikt er kjiiipt,blir så lei av folk som slenger med leppa!!Men får motsatt da,stor du er,eller 2 inni der??Jaja...
ScaryMama Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Hare dere tenkt på at folk kommer med slike kommentarer kun for å ha noe å si? Ikke alltid like lett å finne samtaleemner, og da tenker mange at magen er et naturlig valg. De driter sikkert en lang marsj i hvordan magen din ser ut, og ofrer ikke samtalen en tanke i ettertid. Litt dumt å ta seg nær av det, det er antageligvis bare "small talk" fra vedkommendes side...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Jeg får også helt motsatte kommentarer, folk tror jeg er klekkeklar når som helst,og når jeg sier hvor lenge jeg har igjen sier de bare; å herregud,stakkars deg,da kommer du vel til å vokse enda mer,eller så har du en kjempeklump inni der.. Takk for den ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå