Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Som oss voksne! Prikker, hevelser og magesmerter om man har vært borti f.eks dyr eller spist noe mat!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 lagra seg litt fort der... Og rennende øyne og tett nese selvsagt...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Problemet er bare det at legane vil ikkje teste for det er ganske så stor feilmargin der, rundt 70% meiner eg eg blei fortalt. Eg har sagt i eit par år at sønnen min er allergisk og nå i våres så har dattera våres fått merke det. Augekatarr sa legen til meg. Eg og mannen min er bjørkeallergikere, han litt anna au. Eg har nå slutta med salva for augekatarr så får me sjå om det kjem tilbake, nå har det regna godt her eit par dagar så da er det ikkje sikkert at ho får nokon reaksjon men når det klarnar så veit eg meire. Legen sa da at hvis det kom tilbake så skulle me få prøve litt allergi medisin. Ungane mine nyser og blir tette i nesa og hostar. Gutten min får da falsk krupp som ein ekstra faktor fordi han blir så tett. Vesla har vert gul i augene dei siste 4ukene, ikkje kvør dag dei første 2ukene men etter det så var det kvør morgon. Ikkje siste uka for da har ho fått fucitalmic trur eg det var. Har slutta nå så får me sjå om det har blitt borte el om det kjem att. Vil gjerne ha litt til sønnen min au slik at han slepper hosten og nysinga..... men me får sjå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå