LucyQ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Ka skjer? Den har ikke kommet, testet neg på morgenurin. Har stabil syklus på 27 dager. Flere som har ikm i dag der tr ikke har kommet? Blir lettere irritert. Enten får tr komme eller så får de testene begynne å gi litt mer positive utslag....kjapt!!!!
MrsMayer ♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke ikm enda, men svarer deg uansett:) Sist gang jeg ventet mensen så var den forsinket uten at jeg var gravid, selv om jeg også har stabile sykluser.. men, håper det går andre veien for deg da, at du er gravid:D lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå