Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere hvor mye siste strømregning var på? Vår var på 6500 kr og synes jeg var myyyyyye med tanke på hvor mildt det faktisk har vært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår ligger på ca 2000 i mnd, på vinteren i alle fall..

Men på sommeren vet jeg ikke, for har ikke bodd her p sommeren enda,, hehe

Skrevet

Forrige var på ca 8 og den før på 10.. (og ja, det er med tre nuller etterpå)

Skrevet

vi har en enebolig på 160 kvm, og forrige regning var på ca 4500 kr..

Skrevet

OMG det var mye. Fant akkurat ut hvorfor den var så høy. Jeg har ikke lest av strømmen så de har stipulert forbruket. Målerstanden står faktisk på 4000 KWT mindre nå enn da jeg skulle ha lest av for 2 mnd siden. Må ringe i morgen for det betyr vel at vi faktisk ikke skal betale for denne perioden:)

Skrevet

Var på 5500.- ille nok... :0(

Skrevet

nye strømregningen blir på ca 2400 kroner. 180 kvadrat.

Skrevet

Registrerte nettopp dagens avlesning, og denne regningen kommer på ca 3000 kr.

Skrevet

Hvordan i all verden betaler dere så lite?

Ja, bortsett fra Tillab...

Vi bor i leilighet på 65 kvm, og på vinteren betalte vi en på 3000 og en på 2000. Denne som kommer er stipulert til 1800 kr...

Tar imot tips, som ikke går på å måtte fryse ihjel...

Skrevet

Av med panelovner er nr 1 i sparelisten;) Hehe...

Vi har så høyt fordi vi har murhus, med kun elektrisk oppvarming asså...

Samt at vi er 3 voksne...

Skrevet

3200kr. Signerer en over her, varmepumpe er tingen!

Skrevet

syns ikke vi sparer spesielt på strømmen. Bruker tørketrommel minst mulig, og har varmekabler på bare på 2 bad og stua. Har peis da, så fyrer en del i den om vinteren. Jeg er en frysepinn, så jeg er nødt til å ha det varmt og godt :)

Skrevet

siste regninga var på 2000. fyrer hele vinteren og har kun på ovnen på badet og en liten radiator i soveromsgangen. denne gangen var vi flinke men vi bruker ca 1500kw i mnd i gjennomsnitt på høst og vinterstid. nå når det er mildvær ute bruker vi ingen varme i det hele tatt, kun på kvelden dersom det blir under 20grader inne. da slår jeg på en ovn.

Skrevet

Dæven om vinteren tror det var nov-desember og litt i januar var vi oppe i 3080 kw.

Tror vi må gå gjennom forbruket, hehe... Vi har bare panelovner og de har stått så og si på fullt i vinter, varmekabler på bad har stått på de kaldeste dagene. Vaskemaskin, tørketrommel, oppvaskmaskin går som "normalt". Ellers er alt det andre normal bruk, slår av lys, men har endel elektriske apparater som trekker litt strøm. Men ikke så mye...

HEldigvis om sommeren bruker vi "ingen ting". Da er regningene på ca 800 kr for perioden.

Skrevet

3200. Varmepume her også=)

Skrevet

LOTP

du må nok betale denne regningen skjønner du, hvorfor skal du liksom ikke gjøre det da? det er jo deres ansvar å lese av strømmen slik at everket vet hvor mye dere har brukt og har du glemt det en gang så stipultere everket det. slik var det en gang her også..du får tenke på at neste gang så blir det en liten strømregning :)

vi får en regning på 2022,- og vi brukte 2650kwh.

Skrevet

jeg har jo ikke sagt at jeg ikke skal betale den. Neste gang blir det ingen regning for Hafslund skylder meg faktisk penger:)

Skrevet

Joda, blir nok regning neste gang også.

Men på årsavregningen får du tilbake de pengene du ha betalt for mye eventuelt betale tilbake det du har betalt for lite.

Skrevet

Vi har bolig på 330kvm, og strømmen ligger på 2500kr (om vinteren). Vi gikk ned i strømforbruket etter at vi fikk varmepumpe... Før betalte vi rundt 4000 om vinteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...