Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 ...men for meg er det sommer! I dag har vi satt i stand Hobbyen og er snart klar for sol, sjø og båtliv. Tjohoi:o) (Før du tenker tanken om Crocs, grilldresser og kongen av campingplassen vil jeg bare opplyse om at det er ikke finnes hos oss) Men hvorfor er det egentlig så forferdelig harry?
Ikkelektuell Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Er det harry med båt? Jeg har bare hørt at det er litt slitsomt og veldig hyggelig.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Høres deilig ut, mangler bare solen nå HKH=) Har du bestilt sol i morgen?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror nok at dronningas hobby er landfast og potensielt har hjul.
esmase Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hehe,Hobby er vel strengt tatt et campingvognmerke....
Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 Du er dyktig Luten... premie er invitasjon til Casa De hobby en helg! Har du toget og flagget i dag?
Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Deilig ja men kun med sol! I helgen skal vi være hjemme så da kan det godt regne. Men neste helg blir noe annet:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 det er noe harry over og bo i noe med hjul på. og det er noe harry med og drikke pils i den.og ekstra harry blir der om flere mennesker med flere vogner(med hjul) møtes på en plass og drikker pils. men jeg liker ofte harry og kan godt være det:-) selv om jeg ikke liker pils så godt
Ikkelektuell Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 He he, jeg så det nå. Knegg. På tide med lesebriller, eller noe? I hvert fall; jeg har noen i nær bekjentskapskrets som er hard core campingvognentusiaster, og de har frp-caps, og de få helgene de faktisk er hjemme tilbringer de ute i et slags fortelt de har bygd på verandaen. Say no more.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Bare inne i hodet mitt jeg har toga. Men jeg har indoktrinert de kommende generasjoner med at alle som brenner bråte og denslags på 1. mai fortjener en lyktestolpe rundt halsen, eller omvendt. Og sunget Internasjonalen, både første og annenstemme, i bilen til jeg ble forsøkt kvalt. Ikke av kapitalen, men av dem med ører. Hva med deg, nynna litt?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Hva med meg daaaaaaaaaaa? Jeg trenger sol og syntes at du burde danse sol dansen sammens med meg=)
prekæs Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Kjære vene. På disse kanter uten å besøke meg? Camping er ikke harry...eller er det det, er jeg det gjerne. Skal på camping i sommer selv jeg. Litt lenger vekk riktignok. Ikke bare litt lenger vekk, heller:)
Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2008 hahahaha Flisa og jeg begynte å øve i går og hun kan nå nesten det første verset!!! Jeg er fornøyd men mormor ville ikke høre sangen en gang. Uhørt! Bør vi ta en helg på Utøya med ungene? Kanskje Jens kommer også?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Du forstår, der får jeg den første snublesteinen midt i verketåa, for å sitte i storkrinsen med Jens og Turid B. er omtrent like aktuelt som at jeg noensinne kommer til å ta tran.
Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2008 Vi så ut som noen druknede katter men komme rgjerne på besøk en annen gang. Eller dere kan komme til oss? Litt langt vekk?? Det er jo kjempelangt dit du skal )
Dronningen! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2008 *Fnis* Jeg regnet nestenmed det.. Til trøst for meg selv har jeg aldri vært der jeg heller:o) Vi får lage vår egen Utøyagreie. Håøya er vel et alternativ? "Frem fra glemselen med Arne Paasche AAsen"
prekæs Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Sånn er det å bo midt i sommerparadiset. Blir så slitsomt med alle sommergjestene at vi bofaste stikker av;)
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Husker du tilfeldigvis Frem Fra Glemselen-kassettene med tåredryppende skillingsviser? ER faktisk glad for at ikke ungen skal høre om en liten brystsvak pige, mild og god med gyllent hår, og alle de andre grumme skjæbnene. Vi kan ta Håøya - er det ikke en stygg fisk som heter Håkjerring, eller Håbrand? Eller vi kan legge storkrinsen til Sikte.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 eneste jeg husker fra mine små-harry campingvognturer som barn var at det ikke var lov å drite på dassen....det var dårlig trykk på vannet i springen.....ute regna det og inni forteltet lærte jeg å legge kabal....men jeg likte det tiltross for at hverken grilldressen eller frp capsen var oppfunnet....og vi spiste kokt boksmat ikke grillmat.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 hkh bare så du vet det så har vi 3 crocs altså! får vi komme på besøk alikevel? *gliser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå