nissetrollet Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Ja da var jeg videre på 9pp...jeg som var 99% sikker at jeg var gravid forrige gang....hadde nesten "alle" symptomer....... Men skjønner ikke helt..noen skriver her at det går en dag eller to fra positiv eggløsn til beste prøvetid. Men på den testen jeg har (digital) står det den dagen testen slår ut og neste dag er det best sjangs.... Og er det så at man har best sjangse hvis man har sex litt før eggløsn. for da ligger de klare når eggene slippes? har forskjellige sykluser fra gang til gang(28-31 dager) er det negativt? mye spørsmål her....er det noen som orker å svare?
nummer2påvei Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 dytter på denne. lurer på det samme! hadde også positiv el test idag:)
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Som jeg har hørt, og som jeg tror på da, er å ha sex dagen LH stigning påvises, og dagene etter... Egget slippes jo 24-36 timer etter påvist LH-stigning, men kan sikkert variere fra person til person! På min første graviditet hadde vi sex samme dag LH stigning ble påvist på CB-digital, og to dager senere-full klaff! Denne gangen har det tatt litt lenger tid som dere ser... har jo enda trua! Lykke til jenter!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 EL test kan være positiv flere dager på rad, El test kan være positiv uten at man har EL og EL test er poitiv dagen før EL. Les om dette på pernille.info
nissetrollet Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Takk for svar....da leste jeg litt på pernille.info og ble faktisk litt klokere....da er det jo håp i morgen da......selv om jeg self.skulle hatt en dose i dag:) Men testet positivt kl 7 i morges...testet ikke i går...så da kan det jo være at jeg allerede er for sent ute....siden jeg må vente til i morgen ettermiddag.......leste et sted at eggeløsning kom ofte mellom kl 17 og 19 .....herregud blir jo helt crazy av dette!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå