Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg kjeder meg og! Er alt for mye her inne, føler meg litt nerd i grunnen.. Giftet meg i fjor sommer og nå har jeg endelig begynt å sortere/fixe på alle bryllupsbildene da... Tenkt å få de inn i album snart!! Hvis du har masse bilder liggende inne på pc'en så har du jo noe du kan gjøre.. Ellers holder jeg på å ta lappen, så øvelseskjører så mye jeg kan... Og så holder vi på å male flere rom i huset, dvs mannen min maler, man jeg velger farger da :-) Hvis det er fint vær, er det jo digg å bare være ute... Yes, det var det jeg hadde å bidra med!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg kjeder meg også.. Blir fort veldig rastløs.. Sliter med å komme på ting å gjøre. Og det jeg burde fått gjort blir det ikke til at jeg gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå