Gå til innhold

bare jeg som kjeder meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke kommer jeg på noe og gjøre heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjeder meg og! Er alt for mye her inne, føler meg litt nerd i grunnen..

Giftet meg i fjor sommer og nå har jeg endelig begynt å sortere/fixe på alle bryllupsbildene da... Tenkt å få de inn i album snart!! Hvis du har masse bilder liggende inne på pc'en så har du jo noe du kan gjøre..

Ellers holder jeg på å ta lappen, så øvelseskjører så mye jeg kan... Og så holder vi på å male flere rom i huset, dvs mannen min maler, man jeg velger farger da :-) Hvis det er fint vær, er det jo digg å bare være ute...

Yes, det var det jeg hadde å bidra med!

Skrevet

Ja jeg kjeder meg også.. Blir fort veldig rastløs.. Sliter med å komme på ting å gjøre. Og det jeg burde fått gjort blir det ikke til at jeg gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...