Gå til innhold

Hva er dette egentlig?? Begynner å bli litt bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på p-piller og begynte å blø i slutten av pillebrettet (for en uke siden). Og siden da har jeg hatt menssmerter, og verking i korsryggen og nedover. Også vondt i den ene sida en stund.

Så nå en uke senere blør jeg fortsatt (sånn at jeg må ha truseinnlegg), og kjenner fortsatt mensmurring og verking i korsryggen. Ikke sånn supervondt, men ubehagelig. Det kommer og går.

Er dette normalt??? Blødde midt i brettet en gang før også, men hadde ikke menssmerter og slik da.

Og hva kan det skyldes?

Har til og med tatt en graviditetstest (selv om jeg har vært veldig flink til å ta pillene), og den var negativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor lenge du har gått på akkurat de pillene... for det kan være pillene som er feil for deg..

Jeg hadde det slik for noen år tilbake, blødde i hytt og pine, men så skiftet jeg merke og det gikk over med en gang.

Skrevet

Har du brukt disse p-pillene lenge? Kan være du må skifte merke. Jeg brukte Trionetta i 7 år og begynte plutselig å blø midt i brettet flere mndr på rad. Gikk til legen, byttet til Marvelon og alt ble bra igjen :o)

Skrevet

Jeg har vel gått på de i... tja... 10 mnd? Begynte å blø for noen mnd siden, og den blødningen varte i 2 mnd...

Men, det jeg bekymrer meg mest for er disse menssmertene egentlig. Er det normalt å ha det så lenge da?

Skal starte på nytt merke nå over helga.

Skrevet

Dytte litt...

Skrevet

Jeg ville nok tatt en tur til legen og tatt celleprøve uansett.

Skrevet

Ja, bør vel det... men, er ikke så lenge siden jeg tok da. 1 år siden ca.

Har liksom ikke opplevd dette før, så blir litt bekymret nå ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...