Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 D var ik et dumt spm.. Jeg har aldri gjort d.. Vær forsiktig med den hinna som er på gummistøvlene, ved (mye) vask slites den vil jeg tro. Som på regntøy.. Går sikkert greit å vaske dem i maskina noen få ganger, men hiv dem aldri i tørketrommel el tørkeskap. Da går hinna i stykker, som holder vannet ute..
blåbæret Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har vasket sønnen min sine flere ganger når han har tisset på seg ute. Jeg vasket dem på 30 grader og puttet dem inn i et sengetrekk og de er like vanntette (og rene) enda!
Alba44 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Takk for svar! ) Det beste er vel å skylle støvlene, men skulle tro en rask maskinvask en sjelden gang er ok. )
Alba44 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 I et sengetrekk? Det hørtes jo veldig smart ut da, men hvorfor det? Jeg som har gått glipp av tips for skånsom vask? )
blåbæret Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 hehe, det er mest for at det ikke skal bråke så mye når de blir slengt rundt...
Alba44 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Å ja, hehehe.... Lærer jammen så lenge man lever ;o)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ser liksom ikke helt grunnen til at jeg skulle vaske gummistøvler i maskinen? Gi meg gode grunner!
Alba44 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 Min grunn: lillegutt har arvet et par gummistøvler som har stått lagret et par år. Derfor lyst å gi de en liten vask )
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Bare skyll dem litt, også inni. Evt med litt såpevann. Det holder i massevis - mener jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå