Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Det hadde du nok skulle likt å vite det daniel..............hvordan går det med kassebilen?
danieI Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 jeg tenkte akuratt at det var fint her inne...og så kom du.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 ....mens jeg kan ligge å rulle meg på deilige kalde fliser......hehe.........
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Knegg..................hoho....ja blomstereng osv........Ser det for meg deg daniel, at du baserer trivelig liv her inne på enkelte blir da strengt tatt ditt problem, ikke mitt=)
danieI Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 hva du fantaserer om er ikke mitt problem, ei heller noe jeg ønsker å vite noe om.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor ikke? Blå overtrekk til beina er på plass så hvorfor ikke engangshansker?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Du legger jo grunnleggende her da...hehe...=) med dine triveligheter=)
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Skjønte ikke helt den med utenfor do. Når mener du de skal på og av? Og så var vi strengt tatt tilbake til dette med bakterier igjen.. Har vi ikke vært gjennom det før?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Hvorfor ikke uten for do? Offentlige toaletter må da være et genialt sted å ha dette=) Jo vi har det, meeeeeeeeeen fikk en *grøss* av et offentlig besøk igjen i dag=)
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Du bør virkelig begrense dine rundturer rundt i offentligheten. Evt ha med engangshansker. ;-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Nææææææ.....hvorfor det? Jeg klarer meg utmerket i offentligheten, men mener fortsatt at engangshansker burde ha en plass utenfor toaletter på et sykehus.
--arkin-- Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 på det sykehuset jeg jobber på nå og sykehjem er det alltid hansker utenfor doen. skulle jo bare mangle på et sykehus.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Hmmmmfff................kan du spre ordet lit rundt om=)
hit og dit Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 Sjukehusa (og sjukeheimane) eg har vert innanfor dørene på har alltid hatt det. Heldigvis. Og ei samling av såpe, antibac og håndlotion på dispensere.
pingu...... Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Kan du svare på det kama spurte? når skal du for eksempel ta hanskene av og på? for det blir jo en hygienisk avveining det også....
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #23 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan tror du man tar en gangs hansker av og på? Si meg, har du aldri brukt en gangs hansker?
pingu...... Skrevet 2. mai 2008 #24 Skrevet 2. mai 2008 omg.... Er det dørhåndtaket som er problemet ditt? skal du bruke hansker mens du tørker deg i ræva?? for så må du ta de av deg igjen når du er ferdig for deretter å ta på deg nye for å ta på dørhåndtaket igjen?? Hansker er aldri hundre prosent rene, det finnes små porer som slipper igjennom møkka og man skal alltid vaske seg etterpå, så da må du gjøre det også før du tar på deg nye igjen for å åpne døren igjen. Også er tanken din ferdig arbeid, kast hansken utenfor døren???
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #25 Skrevet 2. mai 2008 Det er ikke akkurat et mysterium at engangshansker blir brukt nettopp pga bakterier og smittefaren. Det blir brukt på avdelinger hvor smitte skal holdes borte samt andre elementer og bland de som overhode ikke skal ha smitte i nærheten. Så at man kan bruke dette utenfor toalettdører i tillegg til samt andre håndtaker rundt om i sykehus kan jeg liksom ikke annse som et så stort problem, heller mer hygenisk for alle. Om man ønsker å tørke seg i ræva med det er vel opp til enkelte hva de ønsker=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå