lilios med 3 søte små:-) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 det kommer jo selvfølgelig ann på alderen på ungene, min eldste blir 4 nå i sommer, og jeg lurer så på nåe jeg burde fortelle det til henne? Bør jo ikke vente for lenge slik at hun hører det fra noen andre, men samtidig vil jeg vente lengst mulig, slik at dette ikke blir så langdrygt for henne... Minste er bare 14 mnd, så hun skjønner ikke så mye av det uansett, så henne tar vi for oss når mager er blitt stor* hahaha*
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Vår eldste jente ble 4 år når vi fortalte henne det. Da var jeg ca 13,14 uker på vei. Valgte å fortelle henne det først vi, sånn at hun ikke skulle høre det fra andre.... Selvfølgelig visste nærmeste familie før henne. Men hun fikk altså vite det før vi lot "alle" få greie på det.
ainapost Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Hei du, Vi fortalte det til våre jenter på 3 og 5 da jeg var 12 uker på vei. De gleder seg enormt til lillesøster kommer i september:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå