Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere som er misfornøyd med oppsamlingsevnen til disse bleiene med tanke på bæsjen? Lurer også på hvorfor Libero sluttet med det glimrende oppsamlingsstoffet som var i nr. 1 og 2... Ungene endrer jo ikke bæsje-konsistens fordet om de passerer 6 kg..? Andre med samme erfaring?

Noen som kan anbefale et annet merke som er bra for bæsjebleier? (har fremdeles 6-8 av dem daglig.. og er livredd for å løfte ungen med å ta hånda under baken når jeg vet han har bæsja, det tytet jo ut i sidene! Har ødelagt nok klær allerede...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pampers nr.3 til mi lille snuppe og er kjempe fornøyd. Har aldri hatt lekkasje. Bleiene er også ikke så dyre, ca. 25 kr på rema 1000.

Skrevet

Her er vi superfornøyd med Libero 3. Vi måtte bytte fra pampers 3 fordi de lakk ut på sidene og lagde flekker på klærne.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor store babyene deres er? Tror det er litt avgjørende for hvilken type som passer best og om det er lekkasjer. Var hvertfall slik med nr 1 og 2. vekslet litt da mellom Libero og Pampers. Pampers var utrolig dårlig først, gikk over til Libero, men når småen var blitt litt større, funket Pampers bra igjen. Tror jeg kanskje må teste ut Pampers sin nr 3 også jeg. :-)

Min lillegutt er forresten (tja, si det..) ca 6,5kg og vil tippe litt over 60 cm. (er 10 uker nå, og var 5,5 og 58,5 på 6 ukerskontrollen)

Skrevet

Når jeg gikk over til Libero 3 synes jeg oppsugingsevnen på bæsj var mye bedre- på størrelsen før endte en ofte opp med at det bare følt rundt. Sorry detaljer....

Pampers i samme størrelse lekker på kantene hvis vi ikke bytter med engang.

Skrevet

Min snuppe er snart 8 uker. Veier 5240 g og er 56 cm lang. Din er jo litt tyngre. Har ei søster som har en gutt som veier ca 7 kg og hun bruker pampers nr 4 og er kjempe fornøyd hun også.. Tror heller du burde bruke nr. 4 da:) Håper du finner noe som du blir fornøyd med:)

Skrevet

Ble så revet med her at jeg tok og ringte min søster ang. bleier:) og hun sa.. Det finnes 2 typer pampers bleier nr. 4 Den ene må du holde deg langt unna for den lekker. Det er den pampers nr 4 som koster ca 60 kr. Pampers nr 4. som koster ca 85 kr for 2 pakker på rema( håper du forstår hvilke jeg mener) var hun som nevnt tidligere kjempe fornøyd med og hun hadde aldri opplevd lekkasje med de. snakk med de i butikken for dersom du finner frem til de jeg mener så tror jeg nok at du blir fornøyd oxo:)

Skrevet

Jeg tror det finnes to ulike typer a libero 3????? Holdt nemlig på å kjøpe feil en gang! Den som heter BABT SOFT har fortsatt denne opsamleren.. Den andre er for eldre barn, som ikke har høy vekt kanskje???

Tror det!!

Men mini her bæsjer større doser enn før nå, så baby osft holder ikke alltid godsakene på plass altså! Men sånn er det jo bare :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med libero 3 egentlig, samler opp tiss veldig bra, kan si meg litt enig med bæsjen, men synes ikke pampers er noe bedre igrunn... Har bare hatt en ulykke med libero 3, men jeg prøvde pampers 3 og der hadde jeg ulykker stort sett hver dag..

Pluss at de er elendige om natten når det er mye tiss i bleiene, for med pampers så kommer det sånne kuler av noe slag opp.. ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...