Gå til innhold

har alle leger doppler app.???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i min 18 uke. skal til legen i morgen og håper på å få høre hjertelyden for første gang. skal på ordinær ul 9 mai. det blir min første ul. så man kan si at jeg håper sterkt at legen har sånn app og at jeg får høre hjertelyden. sjansen er vel stor for det??? hvis ikke jeg hører den kommer jeg til å tenke det verste. håper virkelig han har.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Nei det er det ikke.

Skrevet

Jeg har ikke :) skal ikke ha det heller..

Vil tro at legen kan høre det nå ja, min klarer å høre det på meg nå :) har gjort det siden uke 10.

Men likevel tror jeg ikke du skal bekymre deg om han ikke kan høre, var hos jm i uke 15 når jeg gikk med snuppa og hun sa at jeg ikke måtte bli redd om hun ikke fant fosterlyden da for det var heelt vanlig å ikke kunne høre det så tidlig :)

Lykke til da!

Skrevet

Jo, de aller fleste leger har det nå til dags :) Desverre ikke alle, men, de aller fleste... Håper din lege også har det ;) Kjempe herlig å høre første gang! Og lykketil på ul den 9.mai.

Skrevet

nei, min lege har ikke... må til jordmor for å høre

Skrevet

Var hos lege uke 14. Hun hadde doppler, men advarte om at det var en gammel dårlig sak, og at det ikke var sikkert hun fant noe fordi det var tidlig. Klarte ikke høre hjertelyden selv, men maskinen plukket opp en puls på 160:) i motsetning til min egen på 75. Så stoler på det. Men skal til jordmor i neste uke (u16) og da håper jeg å høre lyden selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...