Trebarnsmamma30 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jenta vår på 2 år og 4 mnd trasser så jeg blir gal.. Når vi står opp om morgenen (jeg går inn å henter henne på rommet hennes når hun våkner), begynner hun.. står i senga å roper: jeg vil ikke ha klær på, skal ha jamas (pysjamas) på! Jeg vil ikke ha rein bleie! Jeg vil ikke ha frokost! Ska bare ha melk! Hehe..er jo litt komisk også, men ikke så veldig når en er trøtt om morgenen.. Hvis jeg har noe annet enn henne på brødskiva nekter hun å røre sin mat, selv om hun stod og hylte på f.eks brunost rett før.. Skulle ut en tur, og da lå hun på gulvet og skreik fordi hun ikke fikk ha på den tykkeste vinterlua si og sandaler.. Ikke bare enkelt å være 2 år nei:) Men så er hunh jo verdens snilleste også da innimellom:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 har en som ikke er så lett å ha med å gjøre her også ja Han er 2 år og 5 mnd, og ble storebror for 3 mnd siden, og det har nok forsterket trassalderen litt, selv om det stort sett går veldig fint
*crap women* Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 høres ut som jenta mi det, hun ble 3 i dag.... ingen ting som er rett her i gården eller.... bli litt sliten av sånt..... men vi får vel trøste oss med at det går vel over ( håper jeg virkelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå