høstbarn:) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg klarer ikke å få det til å være noe bedre enn et vanlig strykejern - gjør jeg noe feil eller? Hvis man henger noe opp, og damper det der det henger: får dere det til å bli fint? Ser ikke at den funksjonen virker.... Blir ikke noe mindre krøllete... Noen som har dette?
høstbarn:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 Korreksjon: det funker veldig bra på lin, det ser jeg; men har dere noen erfaringer/tips?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Snøft... Har bare fått ketchup, jeg! Urettferdig....
høstbarn:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Vi har og ketschup;) Men tror ikke det er ment å kombineres; sprute ketchup utover,- for så å dampe det av? Kanskje jeg skal prøve det.
Mayken Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Hvordan får man deltatt i det buzzador greiene egentlig?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=Renate77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå