Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 24dager siden jeg var ferdig med siste mens, hvor mange dager regner man før mann skal ha mens igjen?

Og jeg skulle ha el 14 april. Når kan jeg eventuelt ta en test?

påforhånd tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du regner normal syklus på 28 dager. så er det altså 28 dager fra 1 dag i siste mens til du skal ha mens igjen. Da er El på midten av denne perioden. Du ka teste når du venter mens igjen (du kan også teste et par dager før, men da kan teste fortsatt være negativ selv om du er gravid)

LYKKE TIL!=)

Skrevet

Hvis jeg har normal syklus på 28dager så vil det si at jeg er 4 dager på overtid. Jeg har aldri tenkt over dette med syklus før. Men om jeg ikke er gravid får jeg telle mine dager slik at jeg vet det til en annen gang :) Tusen takk :))

Skrevet

Jeg har syklus på 28 dager, men har aldri el før dag 17.....men er du over ikm så kan det jo være noe spennede på gang...:-)

Krysser fingrene for deg...

Skrevet

Så det vil si at dersom man fks begynte forrige mens den 4 april så vil det si at idag 1 mai skulle man hatt mensen dersom man har en syklus på 28 dager? eller tenker jeg feil?:P

Skrevet

Jeg var ferdig med mensen 7april og hvis jeg skal regne 28dager fra første mens dag som da var 31mars så vil det si at jeg skal i utgangspunktet hatt mensen 27april? Og da vil det si at jeg er 4 dager på overtid. Sorry hvis jeg virker dum nå assa, men jeg har aldri tenkt noe over dette før nå.

Skrevet

Man regner vel 28 dager fra siste mens dag, det gjør jeg ihvertfall:) så du har nok ikm ca 5 mai, altså mandag:)

Skrevet

Hvis du har en gjennomsnittlig syklus på 28 dager, ville jeg tatt en test i morgen tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...