☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Hadde keisersnitt for 14 dager siden på lørdag . Glemte helt og spørre hvordan det var med sex etter det før vi dro hjem fra sykehuset. Lysten er nemlig på topp,har kjøpt kondomer og greier men vet lissom ikke om vi kan på grunn av infeksjonsfaren.... Hjelp noen??
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei. Hadde sex etter 1 uke vi. Bare å bruke kondom så er det ingen infeksjonsfare. Lykke til.....hehe
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Åh,nice:o) Forresten, Når kan vi kaste dongen a??? Hehe:D
Gurine Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Er ikke sikker, for husker heller ikke om jeg fikk noen informasjon om dette når jeg tok keisersnitt for snart 7 år siden. Men antar at du kanskje blør litt enda? Jeg hadde i hvertfall renselse etter fødselen, selv om jeg hadde tatt keisersnitt. Det anbefales jo å vente 6 uker etter vaginal fødsel, eller etter at renselsen er ferdig, men er nok mange som forsøker før den tid. Sambo mener å huske at vi bare behøvde å vente et par uker etter fødselen, i hvertfall ikke så lenge som 6 uker. Men jeg husker ikke, han husker kanskje bedre enn meg, jeg var jo i ammetåka da
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Ja har sånn renselse enda,men er gått over til sånn "normal" blødning nå. Hmmm,rart dem ikke informerte noe om det,el kan jo hende dem gjorde det oxo er jo helt fjern om dagen:) Tjihi,håper samboeren din har rett jeg:D
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2008 Sweet:) holder vel ut til da:) takker og bukker:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 svigerinna mi fikk beskjed om at man skal vente 6 uker før man har sex etter keisersnitt...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Trodde retningslinjene var de samme etter fødsel samme hvordan fødsel jeg. Renselsen har jo alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå