Gå til innhold

sambo tror ikke han er faren til barnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo fungerer ikke sammen lenger, vi krangler hele tiden, jeg har skrevet innlegg her tidligere om at jeg føler sambo tar alt for gitt, og oppfører seg som en dritt.

Nå mistenker han at han ikke er faren, vi skal gå fra hverandre etter 3 år sammen, vi har leilighet og er forlovet.

Han skal ha dna-test når babyen er født, og d er da ca. 5 mnd til. Inntil da vil han benekte at han er eneste mulighet til kan væære faren til barnet...han tror jeg har vært utro.

livet er bare bånn akkurat nå...aner ikke hva jeg skal hverken si eller gjøre...har bare lyst til å kaldkvele ham!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste forrige innlegget ditt.

Har du vært utro da??

Skrevet

håper det ordner seg for deg, så utrolig synd at du må gå igjennom dette når du er gravid...

men hviken grunn har han for å si noe slikt da,har han noen grunn?

er det helt grunnløst, så er det best å bare bli kvitt han, høres ikke ut som noen god rollemodell for barna... finnes mange fisk i havet, som behandler deg slik du fortener det:) lykke til!!!!

Skrevet

nei, jeg har ikke vært utro! aldri! og jeg fatter ikke hva som foregår i hodet hans! men han mener det er pga jeg var ute en hel natt med mine venninner på nachspel før jeg ble gravid, og mente jeg kunne ha vært utro da! Og d kommer han med først NÅ? Hvor mange ganger har han ikke vært på nachspel selv, og faktisk ikke kommet hjem før dagen etter på ettermiddagen!? har jeg anklaget ham for utrolskap? NEI!

men han anklager faen meg meg for d! Når jeg er 4 måneder gravid med våres baby !!!! faen ta! hadde jeg visst om dette ville jg valgt abort altså......

Skrevet

grunnen står over der, et nachspell.....jeg har kanskej vært på 5 nachspel alene mens vi har vært sammen, mens han har vært på 70!

typisk at det er ille når JEG gjør d...og at han skal bruke d mot meg når jeg er gravid, for å lure seg unna at han er faren?

Jeg har ingentign å frykte ang. dna.testen, for den vet jeg 140%sikkert vil vise at han ER faren. Men d er liksom d at hele svangerskapet som skulle lbi så fint mellom oss to, har blitt til et helvete!!!! nå må jeg gå alene de neste 5 mnd, med en eks som går rundt å venter på å få en dna test, og jeg venter på å få bevist det for drittsekken!

Skrevet

uff, for en dritt....

ikke sånt man vil høre når man bærer fyrens barn :(

hvis det er mulig, så får du vise ham med matte og regne på at det faktisk ikke er mulig at du skulle blitt gravid på dette nachspielet. selv om det burde være helt unødvendig selvsagt....

kanskje han bare friker ut pga graviditeten? og takler det særdeles dårlig?

Skrevet

La han ta en dna test og sleng svaret i trynet på han, det ville jeg gjort.

Sambo sa det til meg og når vi skulle ha 1 mann, sa det at det var bare å ta en test hvist han var så i tvil, jeg var ikke i tvil (det var ingen mulighet for at det kunne være noen andre).Vi hadde det litt vansklig i den perioden, men det ornet seg. Han gjorde det ikke og gutten er ganske lik faren sin.

Skrevet

Synd du fant det ut så sent da..

Skrevet

Oki. Ja da kan jeg skjønne frustrasjonen din.

Han er no åpenbart ikke noe å samle på da, det har han jo bevist nå. eller? Du får no bare klesse dna papirene i trynet på han da når barnet deres kommer.

Han vet ikke hva han har før han har mistet det..... da kan det være for sent.

Jeg ønsker deg i hvertfall lykke til og innerst håper jeg det ordner seg for dere.

Klemmepå :o)

Skrevet

Bare sørg for å ta dna testen på syjkehuset, da tar de av navlestrengen, er et helvete å se barnet sitt hyle når de tar blodprøve av hælen hvis den tas senere.

Skrevet

Håper ikke du blir hos han etterpå? Når han har fått svaret, mener jeg?

Skrevet

til anonym 22:29

DNA-test tas vanligvis ikke med blodprøve, det tas celleprøve fra munnhulen med en pinne med litt skumgummi på av både mor, far og barn, og så sendes dette inn. Man må bestille dette, og får det og sender det i posten.

Skrevet

Hvem tror han er faren,.da? Vesle Jumbo eller Amandus dukkemann?

Du VET han er faren, så la han bare betale for dna test, og så får du stå med hodet høyt hevet den dagen han finner ut han er en drittsekk.

Skrevet

Uff, er det ikke typisk umodne egoistiske menn, han vil bli singel uten noe barn å ta hensyn til derfor prøver han å snike seg unna på denne måten...

Heldigvis lever vi i 2008, så dette ansvaret kommer han ikke unna uansett. Sett han opp som far på papirene, forlang at han skal ha samvær og bidrag må han betale uansett. Om han betaler for en dna-test selv, eller nav tvinger han spiller jo ingen rolle. Han skal bli far, og det må han ta med seg videre i livet.

Håper for din og barnet sitt skyld at han blir voksen og sitt ansvar bevisst snart. Lykke til!

Skrevet

Men at du går på nachpiel er vel ikke ene og alene grunnen til at han ikke tror på deg? Har han en eller annen grunn til å ikke stole på deg når du er på nachpiel da? F.eks, er du veldig flørtete og sånn når du er på fest? Bare tanker, ingen beskyldninger mot deg her... :)

For hvis du går gjennom alt og det fremdeles - selvom du er ydmyk - og det ikke er noen som helst grunn til at han ikke skal stole på deg, så må jo samboeren din mangle en skuff eller 2 i utgangspunktet?!?! Særlig når han drar på nachpiel hele tiden også, som du skriver.

Skrevet

kan jo være han har dålig samvittighet for noe som skjedde på nachspiel selv og prøver nå og legge det over på deg...? håper ting ordner seg for deg og at du finner noen med litt mer ansvarsfølelse=)

Skrevet

Dessverre er det i mange tilfeller sånn, at man ikke oppdager slike sider hos partneren sin før det er barn på vei, eller allerede født!

Ta det til dere, alle dere som er så lite forståelsesfulle ovenfor alenemødre!! Ser mange argumenter her på dib, f.eks "du kjente jo mannen din før dere fikk barn", "dette har du valgt selv" , "hvorfor fikk du barn med han i utgangspunktet?" og lignende utsagn.

MANGE MENN FORANDRER SEG UNDER SVANGERSKAPET ELLER ETTER FØDSEL!

Til deg,HI, jeg syns mannen din er en slask som prøver å feige unna ansvaret sitt, som dere tross alt er to om! Ta vare på babyen, du klarer deg helt fint alene(om det blir det faktiske utfallet her) fremfor å forholde deg til en sånn fyr i hverdagen! Det er ikke verdens undergang å være aleneforelder, men det er selvfølgelig litt tyngre. Har man familie og venner som stiller opp, er det gull verdt.

Ønsker deg lykke til, stå på jente :)

Skrevet

Her tror jeg nok samboeren din er som: "på seg selv kjenner man andre"....

Dvs at han nok kanskje ikke er verdens mest trofaste når han har vært på alle sine nachspiel, iallfall har han sikkert for vane å ta flørter-delen i seg fram da. Og siden han er slik, så tror han automatisk at andre også oppfører seg slik.

Vet ikke, men dette var første tanken som slo meg, når jeg har lest gjennom denne tråden her.

Skrevet

anonym 23.00

Vi tok dna prøve da lille var 3 mnd, og både jeg, hun og pappaen tok blodprøver. Ikke noe celleprøve her i gården iallefall.

Skrevet

Huff, så umoden han høres ut - likegreit å kutte ut forholdet når han skal være så lite voksen. Makan. Særlig fordi jeg sitter igjen med følelsen av at han OVERHODET IKKE ØNSKER at barnet er hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...