Tussi og Maja Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Nå for tiden er pappaen hjemmeværende, mens jeg er i jobb. Han har benyttet anledningen til å reise nordover til sine foreldre i nordnorge. Det er Majas første tur dit, og hun har to oldemødre som hun nå har fått møtt for første gang. Må innrømme at jeg felte noen tårer på torsdag da jeg gikk på jobb, og jeg visste at det skulle gå åtte dager før jeg skulle treffe henne igjen. Men det har gått bra så langt. Reiste til Riga med en venninne i helga, og fikk ikke tid til å tenke mye over det. Etter at jeg kom hjem har jeg jobbet mye, fått gjort unna mange ærend, møtt venninner osv. Men i dag har jeg savnet dem utrolig... Gleder meg masse til de kommer hjem i morgen! Skal bli en ordentlig deilig å ha henne hjemme igjen! Ser for meg at jeg blir mye kos og lek i helga.. Har noen av dere vært lenge borte fra de små? Hmm, det er vel bare noe man må gjennom.. Og Maja har hatt det helt topp der oppe med masse familie og oppmerksomhet hele tiden!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Åh, som jeg føler med deg! LilleM og pappaen reiste 1 uke til Molde rett etter påskeferien, og det var hardt å være hjemme uten mann og barn den uken. Som du, så jobbet jeg intenst. var stort sett hjemme 23:30 hver kveld og siste kvelden hadde jeg ei venninde over. Det hjalp å konsentrere seg om andre ting. Men akk, som du savner den lille. Og du og du som han koste seg, og farmor ble, om mulig enda mer frelst i sitt lille barnebarn. Og alle naboer og familiemedlemmer med.. Det fine ved det hele er at pappa får litt tid alene, uten mammas innblanding og spørsmål hver dag (jeg vet jeg er helt uforbederlig på det) og det hjelper litt på frigjøringen av de små. Snart skal jo lille Maja i barnehagen, og det er ikke bare bare det heller.. Men jeg lærte raskt at det var værre for meg enn for LilleM. Så jeg prøver å ikke overføre min engstelse og savn over på ham..
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Ja jeg skjønner godt at du synes det var tøft. Jeg har jo hatt et par sånne runder borte fra henne nå. Sist uke var jeg fem dager i København på kurs. Ser jo at jeg synes det er helt forferdelig å reise fra henne, men samtidig er hun jo så glad når jeg kommer hjem igjen. Dessuten tenker jeg at hun og pappan klarer seg jo minst like fint så det er ingen ting å bekymre seg for. Jeg prøver å slappe mest mulig av når jeg ikke er sammen med henne. Gjøre alle de tingene jeg ikke får tid til ellers. Det er jo deilig det også. Tipper det blir bra å se de igjen i dag ja.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Skjønner godt at det er litt trist og tomt uten lillemor, men det er jo godt å få litt egentid også. Tipper det blir ganske godt å få de hjem. Har ikke vært lengre enn èn overnatting unna Mia jeg, syntes egentlig det var lenge nok men...en gang må jo være den første. Kos dere masse i helgen :-)
Millapril Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Sikkert tøft dette her, ja. Skjønner deg godt, men tipper Maja storkoser seg med masse oppmerksomhet og pappa. Regner med at gleden blir stor når dere sees igjen!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Oi det kan jeg tenke meg var tøft ja! Jeg blir jo helt syk når snuppa bare er borte 1 dag jeg :-) Tipper det var utrolig deilig å se dem begge igjen da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå