Gå til innhold

Så sulten på natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner hver natt av at jeg er SÅ sulten! Er også veldig trøtt, så det er kun en natt jeg faktisk har giddet å smøre meg en skive.. fatter ikke at det er mulig! Spiser godt til kvelds (4 skiver ) Også 4 skiver til frokost og 4 skiver til lunsj.. i tillegg middag og minst en is og en sjokolade... pluss frukt og jordbær.. Veide 55 før svangerskapet, er nå på slutten ca.68-69kg. Har ikke lagt på meg de siste ukene, men magen vokser som bare det, føler jeg... misstenker at nurket i magen rett og slett er en storeter som suger til seg alt! Synes nemlig at jeg er tynnere i min "egen"kropp, enn det jeg var rundt uke 30.... MEN den i magen er jammen stor... Bena får likosm ikke plass, og ligger "ved siden" av magen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme ``problemet`` har e oxo.. er bestandig sulten på natta.. hvis e ikke står opp å smøre meg ei skive så får e ikke sove oe heller.. blir bare liggende.. ikke hver natt det er slik. men har vært veldig ofte.. i tillegg til at e må på do hver time å.. er det utrolig slitsomt:(

Skrevet

He he...synes jeg ser deg!!!

Selv våkner jeg også av at jeg er sulten om natta, men det holder at jeg går i blinde (for å ikke få ut sövnen av öynene...ti hi..) til kjökkenet og tar meg et stort glass melk. Det funker sååå bra atte!

Skrevet

ja, kjære! Mulig det er all toalett vandringen som får fart på forbrenningen... tror jeg var på wc minst 20 ganger i gårkveld..

Skrevet

Godt det ikke bare er meg.....jeg har våknet med ulvesult flere ganger, alltid rundt kl fire om morran, men frister lite å begynne å smøre meg skive før fuglene fiser:) Så det ble gjerne en neve med druer på vei tilbake i senga etter å ha tømt blæra...nå har jeg gått over til sånne knaskerøtter, funker fin-fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...