Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Våkner hver natt av at jeg er SÅ sulten! Er også veldig trøtt, så det er kun en natt jeg faktisk har giddet å smøre meg en skive.. fatter ikke at det er mulig! Spiser godt til kvelds (4 skiver ) Også 4 skiver til frokost og 4 skiver til lunsj.. i tillegg middag og minst en is og en sjokolade... pluss frukt og jordbær.. Veide 55 før svangerskapet, er nå på slutten ca.68-69kg. Har ikke lagt på meg de siste ukene, men magen vokser som bare det, føler jeg... misstenker at nurket i magen rett og slett er en storeter som suger til seg alt! Synes nemlig at jeg er tynnere i min "egen"kropp, enn det jeg var rundt uke 30.... MEN den i magen er jammen stor... Bena får likosm ikke plass, og ligger "ved siden" av magen min...
sanka Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 samme ``problemet`` har e oxo.. er bestandig sulten på natta.. hvis e ikke står opp å smøre meg ei skive så får e ikke sove oe heller.. blir bare liggende.. ikke hver natt det er slik. men har vært veldig ofte.. i tillegg til at e må på do hver time å.. er det utrolig slitsomt:(
isprinsessan Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 He he...synes jeg ser deg!!! Selv våkner jeg også av at jeg er sulten om natta, men det holder at jeg går i blinde (for å ikke få ut sövnen av öynene...ti hi..) til kjökkenet og tar meg et stort glass melk. Det funker sååå bra atte!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 ja, kjære! Mulig det er all toalett vandringen som får fart på forbrenningen... tror jeg var på wc minst 20 ganger i gårkveld..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Godt det ikke bare er meg.....jeg har våknet med ulvesult flere ganger, alltid rundt kl fire om morran, men frister lite å begynne å smøre meg skive før fuglene fiser:) Så det ble gjerne en neve med druer på vei tilbake i senga etter å ha tømt blæra...nå har jeg gått over til sånne knaskerøtter, funker fin-fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå