*Mi tesorito* Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Mensen er ikke helt regelmessig enda. 13 mnd siden fødsel. i september - desember var det ca 2 mnd mellom hver mens.. På nyåret var det ca 1 mnd mellom. En gang var det bare 2 uker i mellom... Men nå er det 6,5 uke siden sist mens... og jeg er litt bekymra... Går på cerazette p-piller, har av og til glemt noen piller og tatt de dagen etter, ikke det mest aktive sexlivet for tida... Var hos legen for 1 uke siden, tok test (ikke morgenurin), ble negativt. Men var jo "bare" 1,5 uke siden jeg venta mensen når jeg tok testen... Fikk beskjed om å komme tilbake med urinprøve neste torsdag hvis jeg fortsatt ikke har fått mensen... MEN det er så leenge til... 1 HEL uke... Tror dere det er grunn til bekymring?? Skal jeg stikke til by'n og få tak i en test på lørdag???
SiljeMor88 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 hei, jeg fødte også for 13 mnd siden og fikk cerazette og mensen har kommet og gått som den vil.. må si jeg har vært svær bekyra og til og med testa men neida.. så tror ikke du skal bekymre deg..
*Mi tesorito* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Takk for svar! Noen flere meninger..? Kjøpe test eller ikke kjøpe test?
*crap women* Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 du kan jo alltids kjøpe en test, slipper du jo å gå å lure så mye lengre. Selv hoppet jeg over 1 mens her...var døbekymret tok flere tester, alle negative, å mnd etter kom mensen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå