Gå til innhold

Super nova og phillips avent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke foreldreenheten og babyenheten uten ledning? batteri eller oppladbar? sier evt foreldreenheten fra hvis babyenheten har dårlig batteri? Har nemli en phillips fra 2004, er fornøyd bortsett fra at foreldreenheten ikke piper når babyenheten har dårlig batteri..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

phillips avent kan brukes med batteri i begge enheter, kan også lade opp batterier og brukes under oppladningen. Om babyenheten går tom for strøm mister den kontakt med foreldreenheten som da gir fra seg høye pip..jeg har en fra 2007 :)

Skrevet

Super nova går på batteri, så du kan klipse enhetene på f.eks din bukselomme og kanten på vogna eller lignende. Jeg er usikker på det med varsel siden vår enda ikke er tom for batteri, men jeg vil anta at den sier fra på et eller annet vis.

Skrevet

Noen av disse som sier ifra ved dårlig kontakt mellom foreldreenhet og den andre ?

Skrevet

Det står på esken til super nova at den sier fra både med lys og lyd når apparatene er utenfor rekkevidde. Den gjør det samme dersom det blir lavt batteri for begge enheter.

Skrevet

Takker for svar. Da blir det nok en super nova. Hva koster den? Hvor kan jeg kjøpe den?

Skrevet

Den er på tilbud på barnas hus nå til 1099kr=)

Eller kanskje det var på reflex? Hmm, en av de hvertfall;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...