Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg jobber (til en forandring) med å oppdatere hjemmesiden vår, den trenger det veldig sårt siden den ikke har fått noen finpuss siden august i fjor. Har du en hjemmeide jeg kan kikke på for noen ideer? Har du kanskje noen kommentarer til meg? (www.hafrjohnsen.com)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hihih.... Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra deg nå, så jeg tr5odde du var på vei til føden jeg
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Neida, bare behov for å gjøre litt annet enn å overfylle sidene her med fjaset mitt;) Hehe...
flypapir Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Veldig fin side! Har ingen tips, vil bare si at det er 1.mai i dag.....
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 ha ha, siden du er her så lite ha vi glemt det alle sammen:) he he:D
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Men, skal det bildet øverst være sånn avlangt og strekt? Er det jeg som kikker på siden i vinkel kanskje?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Hakk funnet noe bilde som passer inn der ennå, jobber med saken, for nå ser jo stakkars ungen bare rar ut;) *flire* Så lite her? Hmpf, har andre ting å ta meg til vett.. (øøøøh, oppdatere hjemmeside i stedet, skikkelig givende:p)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 He he, nå skal ikke jeg skryte på at jeg vet hvor mye du er her, siden jeg tilbringer all min tid med å sikle på pene mammaklær og håpe jeg snart kan prøve å bli gravid.... sukk, jeg har et problem. Det er også veldig givende. Gir hvertfall mye frustrasjon. ha ha:D
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, jeg vet hvor du kan finne masse fint mammatøy, men du er kanskje ike intressert, for det tar jo av tiden du kan være her?! *flire*
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 He he. Ja, fane, jeg må opprettholde antall innlegg, det glemte jeg jo helt. nei og nei.. Link?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Fane? Oki, en av de få dagene i året det faktisk passer med fane i dag da;) www.duematernity.com www.unbuttonedmaternity.com
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Ja, du sier noe der. Den ene hadde jeg fra før. men takk. Har de siste dagene hatt kanskje 4 ulike faner med ulike nettbutikker oppe på en gang. Uff. Må skjerpe meg. Ikke tenke på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå