Gå til innhold

Jeg trenger ideer! Har du noen til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber (til en forandring) med å oppdatere hjemmesiden vår, den trenger det veldig sårt siden den ikke har fått noen finpuss siden august i fjor.

Har du en hjemmeide jeg kan kikke på for noen ideer?

Har du kanskje noen kommentarer til meg?

(www.hafrjohnsen.com)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihih.... Lenge siden jeg har sett noen innlegg fra deg nå, så jeg tr5odde du var på vei til føden jeg :)

Skrevet

Neida, bare behov for å gjøre litt annet enn å overfylle sidene her med fjaset mitt;) Hehe...

Skrevet

Veldig fin side!:) Har ingen tips, vil bare si at det er 1.mai i dag.....:)

Skrevet

ha ha, siden du er her så lite ha vi glemt det alle sammen:) he he:D

Skrevet

Men, skal det bildet øverst være sånn avlangt og strekt? Er det jeg som kikker på siden i vinkel kanskje?

Skrevet

Hakk funnet noe bilde som passer inn der ennå, jobber med saken, for nå ser jo stakkars ungen bare rar ut;) *flire*

Så lite her?

Hmpf, har andre ting å ta meg til vett.. (øøøøh, oppdatere hjemmeside i stedet, skikkelig givende:p)

Skrevet

He he, nå skal ikke jeg skryte på at jeg vet hvor mye du er her, siden jeg tilbringer all min tid med å sikle på pene mammaklær og håpe jeg snart kan prøve å bli gravid.... sukk, jeg har et problem.

Det er også veldig givende. Gir hvertfall mye frustrasjon. ha ha:D

Skrevet

Hehe, jeg vet hvor du kan finne masse fint mammatøy, men du er kanskje ike intressert, for det tar jo av tiden du kan være her?!

*flire*

Skrevet

He he. Ja, fane, jeg må opprettholde antall innlegg, det glemte jeg jo helt. nei og nei..

Link? :)

Skrevet

Fane?

Oki, en av de få dagene i året det faktisk passer med fane i dag da;)

www.duematernity.com

www.unbuttonedmaternity.com

Skrevet

Ja, du sier noe der. Den ene hadde jeg fra før. :) men takk.

Har de siste dagene hatt kanskje 4 ulike faner med ulike nettbutikker oppe på en gang. Uff. Må skjerpe meg. Ikke tenke på slikt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...