Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Min lille venn i magen pleier å være kjempeaktiv hele tiden dagen lang, men i dag har han vært ganske så rolig, ikke gjort noe særlig med mindre jeg har prøvd å få kontakt.. Bør jeg kontakte føden?!?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 Ingen som har noe svar? Huff, blir så nervøs.
isprinsessan Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Det er du som kjenner babyen din best. Om du skal kontakte föden eller ikke vet du nok innerst inne selv. Siden du er urolig vil du jo bli beroliget om du gjör det og får komme på kontroll. Da kan du slappe av etterpå:-) Det er jo bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite. Ser at du er höygravid, de har jo mindre plass og roer seg litt ned på slutten. ( Selv har jeg ikke merket noe til det men) Lykke til, du kan jo bare ringe dem og höre? KLEM
sina08 Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hei..er du nervøs og beskymret hadde jeg ringt føden! Kan hende det hjelper med en prat med en jordmor evt komme inn til en registrering av barnet - så skal du se at i de fleste tilfeller er alt som det skal...min var rolig i tre dager, fikk komme å ta en ctg reg, og hun hadde det helt fint....ikke lett og ikke tenke på at vi faktisk er gravide, vi får jo påminnelser om det hele tiden her vi går å vagger:) Lykke til:)
jentahans Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 jeg fikk beskjed om at babyen blir mindre aktiv og at den kan ha veldig rolige dager den også der den lader batterier... men du skal kjenne noe et par ganger i løpet av dagen enten at du provoserer det frem eller uten men ring føden dersom du er veldig urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå