Gå til innhold

Noen som IKKE var kvalme under graviditet??? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg! med mindre jeg kjørte bil uten sånn gravidbelte

Skrevet

Jeg var ikke=)

Skrevet

Aldri kvalm...

men mye andre plager...men glad jeg slapp kvalmen...

Skrevet

Jeg var ikke kvalm, var bare litt små uggen 2 morgener når jeg var 9-10 uker på vei.

Kjente litt når jeg stod opp, etter en dusj var det over...

Skrevet

Ikke jeg heller;-)

Skrevet

jeg var ikke kvalm:)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm en eneste dag =)

Skrevet

tror jeg var kvalm en dag eller to- men mulig det var grunnet noe jeg hadde spist. ellers et veldig bra svangerskap uten for store plager...

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm i noen av svangerskapene mine, med mindre jeg har spist noe jeg ble kvalm av eller at jeg stresset mye da! :-)

Skrevet

Takk for svar... Eg vente mensen i mrg, så eg håpe jo at den komme da... Men har mange andre tegn, som trøtthet og må tisse HELE tiden! Og sambo mene at eg e gravid... Men vil ikke være det... Så eg krysse fingra for at tr kommer i mrg(selv om eg ikke har tegn på den som eg pleie å ha)

Skrevet
jeg var ikke kvalm:)
Skrevet

Var heller ikke kvalm. Hadde heller ikke noen plager før jeg var i uke 39. Da fikk jeg litt plager med korsryggen og hoftene..

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i mine 3 første svangerskap, men med den siste så var jeg kvalm helt til 7 mnd.

Skrevet

jeg var ikke kvalm med førstemann.

Skrevet

HVA? Er det mulig å være gravid uten å være kvalm?!? Det er det ingen som har fortalt meg. Hvordan gjør dere det?

Skrevet

ikke i noen av dem nei :o)

Skrevet

Jeg var ikke forrige gang, men nå grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:/

Skrevet

Jeg var heller ikke kvalm noen av gangene.

Bortsett fra en morgen da jeg kjente et bittelite svev av kvalme. Da hadde sambo omgangssyke..

Skrevet

Har gått gjennom 4 svangerskap uten kvalme;0)

Skrevet

Var aldri kvalm med noen av mine to - heldigvis. Hater å være kvalm! Da måtte jeg ha blitt sykmeldt fra dag 1, tror jeg...

Skrevet

Var aldri kvalm i mine 2 svangerskap

Skrevet

Ingen kvalme her i gården..

Skrevet

Jeg var ikke kvalm...

Skrevet

Jeg var ikke noe kvalm. Hadde heller ingen andre plager.. Eneste jeg merket graviditeten med var at magen vokste, babyen sparket og at det kom litt væske ut av brystvortene.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...