Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Kan dere ikke slutte å være så barnslige og late som om dere faktisk har et liv uten for DIB, og pelle dere inn her og underholde meg?
Cat.68 Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Eeeeeeeeen tiger er for diger og en flodhest er for brei, ei mus r for lita og en løve ækkè grei. Vi har ikke nok vann til å kjøpe oss en seeeeel...... Da vet jeg hva vi gjør vi kjøper en KAMEL!!!! Jeg sitter her og rider på kamelen Klara.................osv,osv ;o)) Men det var kanskje ikke den typen underjoldning du var ute etter?? *fniiiis*
danieI Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 oppe på fjellet der bor det tre trolle trollefar og trollemor og lille ollebolle BØ sider ttrollemor, BØ sier trollefar men lille ollebolle sier bare.....bø
innMariSterk Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Det er tragisk og patetisk.....tror det er på tide at anniene får innpass igjen..... Siden har utviklet seg til busselull og pusselanking, og går skravlerne en god gang. Snart tennes det lys og klemmes og nusses i hver en krok på krangle................
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Ja, her har vi da et godt eksempel på hvordan en intendert mening blir så tvetydig som den kan få blitt, når man konstruerer en setning på en knotete måte. Altså, vi skal slutte å være barnslige. Vi skal late som vi har et liv utenom DiB. Vi skal pelle oss inn her og underholde. Noe selvmotsigende?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Masse liv utafor i dag. Ca 650 personers liv der jeg har vært, hvorav dvergene var mitt ansvar. Deretter drakk jeg meg litt passe småbrisen og glad, og var familie-englete, og så har jeg rydda og bakt og bakt og rydda og prøvd å tenke på Hamsun. Hvor underholdninga kommer inn og finner sin naturlige nisje må fåglarna vite.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Æsj, det er sånn som skjer når man ikke leser over innlegget før man trykker 'lagre'. Men for å presisere, dere er barnslige fordi dere later som om dere har et liv utenfor DIB.
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har egentlig lyst å bytte. Livet mitt utenfor med livet mitt innenfor. I hvert fall frem til midten av Mai..
Ikkelektuell Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Tanken på en brisen lut med forkle og engletryne er i hvert fall litt underholdende.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Ikke sant - må presisere at det ikke gjaldt min nærmeste familie, mer sånn slekt-aktig, og småbrisen gjør alt så mye enklere i denslags forsamlinger, ikke måte på hvor grei og god jeg kan bli.
Ikkelektuell Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Hva anbefaler du å innta i slike situasjoner? Lite, men fort og sterkt?
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Tom Collins er for eksempel en god venn. Han ser ut som brus, og så er han likevel sinnabrus.
prekæs Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Mas, mas mas. Jeg driver å opparbeider meg en gedigen senebetennelse i høyre skulder. Hører vår og hagearbeid til. Men har svart ett par ganger i dag og til og med startet et lite kranglevennlig innlegg om brød.
Ikkelektuell Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Tom hørtes ut som en trivelig fyr. Tro om det ikke blir en ekstra gjest i konfirmasjonen jeg er nødt til å gå i på søndag..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har tenkt å fulstendig ignorere livet mitt utenfor og late som om jeg ikke har fem eksamener som venter i slutten av mai. Jeg har faktisk brukt dagen på å lese som en gal, og er fulstendig ødelagt i hodet. Det eneste jeg fikk ut av lesingen var en vishet om at jeg sliter som faen, og at det er faktisk mulig at jeg kommer til å stryke på eksamen. Jeg får mindre og mindre forståelse for faget dess mer jeg leser. Og bare synet av boka gir meg nå angst samt svetteutbrudd.
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 1. mai 2008 #17 Skrevet 1. mai 2008 Det synes jeg kan være lurt, det er nemlig feil at alkohol øker lysten og minsker evnen - det minsker ulysten, en vesentlig forskjell, samt at det øker evnen til å holde ut på et vis som sikrer både arv og rykte.
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #18 Skrevet 1. mai 2008 Oi. Du har min dypeste sympati, samt at jeg må innrømme at det bittelittegranne godt å høre om noen andre som er i samme situasjon som meg.. Jeg har unna to, og bare fire igjen, men jeg merker jeg er møkk lei nå. Aldri ha tid til å få lest nok, nerver som ligger rundt halsregionen og lager kvelningsfornemmelser, og en lei tendens til å prøve å ignorere fakta, at jeg faktisk måååå lese.. Husk på at kunnskap trenger noen dager på å modne. Så om det kjennes ut som du ikke får med deg noe nå, så er det godt mulig det dukker opp klart og fint om noen dager. Det er nå i hvert fall det jeg satser på. ;-)
Patetica fåkksi Skrevet 1. mai 2008 #19 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er så opptatt med hudbruning, det er flott sol og vaaarmt for tiden, jeg har en fantastisk gyllenfarge allerede.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #20 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg får håpe på at jeg plutselig ser lyset om noen dager, og at alle biter faller på plass. Det eneste som trøster meg et at samtlige medstudenter virker å være like lost som meg. Om man først skal stryke, føles det bedre om de andre stryker sammen med deg. Man er liksom ikke riktig så dum da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå