danieI Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 hat: regn chelsea kjærlighet: fineste og mest fantastiske kjæresten min middag hos mor lillemas fri i morgen alikevel
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hat; Avstand Fremdeles Luselønn Drittfolk Lånekassa Bilen min Elsk; ... Var jaggu ikke mye det gitt..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 hat: regningsbunken på bordet mensen kjærlighet: tur i sprutregn med minstesnuppa fri i dag fri i morgen
Willemo Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hat: Vondt i rompa selv om jeg sykler med bleiebukse.. Unger på resturang! Kjærlighet: Prahatur i sikte med loverboy.. Kjekke kjekke jobben....
KaMa Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hat: Eksamen Kjæresten min som slett ikke er fineste eller fantastisk Den tiden som jeg ikke har Nerver Prokrastinering Sa jeg eksamen? Kjærleik: Superfint avkom Susser fra superfint avkom Venninner som man vil putte i lommen og ta med overalt Mobil som gjør det mulig å ta med fineste venninner over alt
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Hat: Grammatikk Fonetikk Intonasjon Skitten leilighet Eksamen Oppgaver PMS Pakking Mas Sykdom Kjærlighet Verdens dessidert godeste mann Datter som slekter på pappaen sin
Tøysetipp Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Hat: Reist halve Norge hjem fra kjæresten Lese til eksamen Motivasjon Kjærlighet: Deilige dager med kjæresten Middag ute med vesla
Jodasåneidaså Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Elsk: Tjukk og blid sønn Hat: Vistasatan Kjærlighetshor Det meste annet Hilsen bitterfitte.
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Hat: Eksamen Eksamenslesing Eksamen Pugg Elsk: ... ....... ..............?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Hva gjør du på Tryvann? Trodde du droppet ut fra Helse og Sosial på Hellerud ettersom det var så vanskelig?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Jo, det visste jeg ganske fint. Men kan ikke se for meg at du har busslappen. Langt mindre at du tar deg fri fra tre unger for å være sjåfør for en kveld på Tryvann? Jeg var for øvrig på Tryvann hvis det var natt til første mai, men jeg er ikke russ og var der derfor heller ikke som russ. Så det var neppe meg. Men skjønner at du mistenker det, siden du kjenner meg så godt mener jeg.
Ikkelektuell Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Jeg gidder ikke skrive noen hatliste. Det tar for lang faens tid, og jeg er opptatt med å gnure trynet mitt i en dam med kupiss. Kjærlighet: Ungen.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 HVORDAN jeg var der? For et spørsmål - som jeg ikke skjønner. Vel, jenta i skogen lå kanskje uten bukse - men det kan ikke ha vært meg. Har aldri ligget i skogsholtet rundt Tryvann og sprikret med de nakne bena mine med minst 10 gutter som vil inn i meg. Jeg tok ikke Rimi posen. Mulig du forsøker på det, men. Du kjenner meg så absolutt ikke, kjenner ingen fra Ellingsrud. I hvert fall ingen sjåfører på noen VAN fra Ellingsrud. Jeg har heller ikke noe "dine" - jeg har ett barn. Og det barnet har så absolutt en far. Your face.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå