Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Vi skal pusse opp en leil. Hovedsakelig skrape tapet og legge på ny. Jeg trodde dette skulle være en grei sak. Men alle oier og okker og forteller om hvor forjævlig pes og vanskelig det er å tapetsere. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Hvor sur og frustrert kommer jeg til å være i juni mnd.?
danieI Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 den største delen av helvete er jo grunnarbeidet som må gjøres først den gamle tapeten som sikkert sitter godt fast må av......det kan danne grunnlag for sitronhumør
Willemo Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Tapetsering er gøy. Seriøst! Men det kommer litt ann på hvem du skal tapetsere med. Dersom det blir mannen, som tilfeldigvis er litt treneva, kan det fort utvikle seg til et helvete. Da anbefales det at du overlater jobben til polakker eller noe sånt.
innMariSterk Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 helvete........du kommer til å slite med bobler og ujevne kanter og fandens oldemor. Lykke til da :-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 + at du får den ekstatisk gode følelsen det er å plukke limflak av fingrene.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............
børdi Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 ikke vanskelig å tapetsere, i alle fall ikke om du skal ha sånn glassfiberstrie... synes det er en grei jobb jeg da...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Det er jeg som er treneva her i hus. Kanskje jeg bare skal innta rollen som observatør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå