tuppen og lillemor Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 eller har hatt quinny 4 hjuling med svingbare forhjul? så denne vognen brukt på finn, likte utsenede på denne vognen, men den er 4 år ca. skulle jo egentlig kjøpe ny trille, men finner ikke en jeg er helt fornøyd med. så lurte på om det var noen som kunne dele noen erfaringer. kanskje er det noen som har en sånn vogn tils i bergen?
tuppen og lillemor Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 ingen som har hatt denne vognen?
3finebarn Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror det er den vognen jeg har, quinny. Men vet ikke om den heter mer. 4 hjul og de to fremme er svingbare. Kjøpte den brukt og den er og 4 år gammel. Er veldig godt fornøyd med den:) God å trille.
tuppen og lillemor Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 hvilken fage? den jeg har sett er begunder rød... så jeg er litt i tvil om den kan være fin etter 4 år. så er det ikke der jeg bor, så vet ikke helt om jeg tør å kjøpe når jeg ikke får sett den.
solemio Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Hadde quinny med svingbare forhjul for 4 år siden (hjelp, jeg må komme meg ut av db,- minstemann blir 6 år) Fantastisk god vogn! men når jeg ser på biggoaboo og hva de nå heter alle sammen, blir jeg enda mer motivert på en 3. liten..... Quinny er ganske tung sammenlignet med bboo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå