Gå til innhold

Ny her, vil si HEI

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Er ny her inne, og leser innlegg med spenning. Vi snakker om å bli prøvere etter hvert, ikke helt enda. Om en måneds tid kanskje... :)

Sluttet med p-pillen tidlig denne måneden for at ting (forhåpentligvis) skal ordne sånn noenlunde seg til vi skal prøve.

Et spørsmål ang el-slim: Hvordan ser dere om det er seigt og sånn? Stikker dere fingrene inn, eller ser dere på papiret? (sorry detaljer)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn hit.

Er selv helt ny. Er ferdig med tr i dag og er i min første pp.

Tok min siste pille forrige torsdag og på lørdag drar vi til Kreta og håper på en liten spire som blindpassasjer hjem igjen:)

Skrevet

velkommen velkommen!!! er litt ny selv egentli,så vet ikke det med el-slim, vi venter på tr så vi kan begynne for fult..:) lykke til begge to:)

Skrevet

Velkommen hit søta, måtte ditt opphold bli kort;)

El-slim var nytt for meg også. Har gått på pillen i årevis, og aldri hatt noe som ligner. Men etter pilleslutt, og i min første ordentlige syklus (fikk TR raskt etter pilleslutt), da på 17 fikk jeg noe rare greier i trusa. Å etter å ha hengt på dette forumet var jeg ikke i tvil. Hos meg lignet det nærmest på en litt missofrma sprettball, hehe. Det ligger i trusa (iallefall hos meg), og om du tar det mellom fingrene merker du elastisiteten. Kan ligne litt på sædrester, men det er enkelt å skille. Slimet er mer blankt, og sædrestene kan ikke strekkes mellom to fingre, da dette har en annen kvalitet. :) Sjekk pernille.info.no der lærte jeg det meste.

Hvor gammel er du, og hva driver du med?

:)

Skrevet

Hei.

Jeg pleier merke det når jeg er på do og papiret sklir liksom bare over el-slim uten å absorbere det, må (sorry detaljer men må til) liksom tørke ekstra. Bare start å legge merke til eller tom. skriv ned når du har hva av vondter osv for når du e igang med prøving husker du ikke helt og lager graviditets tegn hele tiden, er greit å ha "notater" å sjekke opp mot selv om det kan variere litt fra mnd til mnd. Lykke til.

Skrevet

Takk babyhåp, for nyttig info ;) Blir spennende å se hvordan det ser ut her. Har også gått på pillen i mange år, og håper at tr kommer om noen dager. Hvis 28 dagers syklus passer, kommer tr på lørdag...

Har hatt akkurat de samme symptomene på tr denne perioden etter pilleslutt som under pillebruk. Godt tegn tro? Trykk i nederste del av magen et par uker etter tr, og har merket det i dag også.

Jeg blir 28 til sommeren og er førskolelærer.

Skrevet

Takk for råd om å skrive ned.

Har allerede lagd oversikt på kalenderen på dataen ang menssyklusen, men kan jo skrive inn når vondtene er også. Lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...