Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver litt hver dag. Fra tåteflaske, tre typer tutekopp, temperert, kaldt... Men han bare tuller med smokken/tuten og syns dette er en riktig så gøyal leke :-\

Han har begynt å få grøt og blitt litt hardere i magen og jeg vil så gjerne at han skal bli glad i vann som tørstedrikk!

Lure knep anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi begynnte å drikke vann ved å smake fra imsdalflaska mi. Blir helt vill når hu ser den. Ellers så har hun tutkopp uten sølestopper eller hva jeg skal kalle det. Det blir litt ekstra gris av det, men det er den eneste måten hu vil drikke vann på. Da jeg prøvde å helle vann på tåteflaske og tutkopp med denne sølestopperen ville hu ikke ha noe av det.

Med andre ord; "fri flyt" på vannet funker best her iallefall!

Skrevet

Jeg begynte å gi han det med skje jeg. Da var han nok en del mindre enn din er, i og med at han får grøt og at du har prøvd tutekopp. Men ved å gi det med skje, fikk han smaken på det. Prøvde senere med flaske, og det gikk fint. Noen ganger har jeg bare skvisa litt utpå tuppen på flaska, sånn at han får et par dråper inn i munnen. Da skjønner han at det er vann, og gaper opp for å få mer. Håper det funker for deg også, er så kjekt når de liker vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...