tutmamma Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Tenkte å lage en cd med rolige ballader. Trenger litt tips til hvilke sanger jeg skal ta med....sto bare helt stille her nå... Der er jo sååååå mange fine sanger, men akkurat nå kom jeg ikke på så mange... Har en super favoritt pr tiden og det er Sarah Mclachlan med Fallen
cherry coke Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Muse- unintended HIM-in joy and sorrow HIM- gone with the sin Nydelige sanger alle tre...Kommer faktisk ikke på flere=)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 "Fallen" er nydelig ja. Nigths in white satin med The Moody Blues er min absolutte favoritt noensinne. Og så er "Ain´t no sunshine when she´s gone" fin Og U2 med One.............
tutmamma Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for tips! Noen andre som vet av flere?
*ale* Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Har mange gamle... Into my arms- Nick Cave Thousand kisses deep- leonard Cohen beautiful stranger- Saybia dont give up- kate bush & peter gabriel no ordinary love- Sade I would for u- janes addiction Somebody- depeshe mode Love u to death- Type O`negative Babe- thomas dybdahl Slave to love- roxy music duracellia- Magnet Careless whisper- george michael I miss u- blink 182 wish u were here- Incubus miss u- incubus Lilac wine- jeff buckley everybody here- jeff buckley Og Christel Alsos har jo BARE nydelige ballader:) Samme med Norah Jones, Mew mm... Kunne ramsa opp en meter her tror jeg.. hehehe..
tupppelina Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Bryan Adams- heaven Lonestar- amazed Lion Ritchi- hello heart- alone Aerosmtih- don't wanna miss a thing Wet Wet Wet- love is alround Phill Collins Chris de Burge- lady in red Peter Cetera maaaaaaaaaaange <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå