Gå til innhold

hmmm.. Nikolai eller Nicolai???

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke å bestemme oss :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er finest med c,men kanskje mest norskt med k.

Og de fleste skriver med k så om han skal skrive med c må han sikkert stave det hver gang han sier navnet sitt...

Skrevet

jeg synes det er finest med k....

liker best å skrive navn på den norske måten... kan selv en slnn som heter kristoffer, og det var aldri aktuellt å skrive det men c....

men det er nå mitt syn ihvertfall...

Skrevet

For å forvirre dere ennå mere, så er det mange som skriver med y også. Nicolay. Jeg synes det er fint da. Ellers er det fint med Nikolai.

Skrevet

vi sleit litt med skrivemåten selv vi;) men han blei hetende nicolai av den enkle grunn at vi synes det var lettest å skrive det på den måten. jeg satt en dag og skreiv ned navnet på ulike måter og nicolai både så penest ut med hånskrift og var lettest å skrive.

ellers er jeg veldig for å bruke k i stedet for c.

liker heller ikke å bruke ch eller ck. alle utales som en k og da er det like greit å bruke en k også.

Skrevet

Jeg tror jeg holder en knapp på Nicolai, men begge er flotte!

Skrevet

vi tenkte slik at siden ingen av oss hadde c der vi kunne hatt det så måtte vi skrive dette med k. følte dette mest riktig...

men om du vil kjøpe ting med ferdige navn på så står det alltid med c. vi kan aldri kjøpe noe ferdig med navn siden dette blir feil...

men det er jo mer norsk med k da... hadde nok ikke byttet om vi kunne, selv om det hadde vært greit i blant

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Synes det ser penest ut med k, men jeg liker generelt c bedre...

Skrevet

Jeg liker best Nikolai

Valgte K i navnet til gutten min også i stedet for C men, på Nikolai syns jeg både det er penest med K og så er det det poenget med at det er norsk.

Skrevet

jeg liker Nicolai best... ;)

Skrevet

K uten tvil ;-)

Skrevet

Min skal hete Nikolai !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...