Madamina Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Huff. Nå har jeg fått det denne gang også. Fikk masse kviser på ryggen sist gang, men først i slutten av svangerskapet. Nå er ryggen full igjen og jeg vet det skyldes hormoner. Allerede i uke 16! Noen tips? Fikk sterke salver sist, men vil gjerne unngå det. Er ellers lite plaget med skiten.
Laybik Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Huff, jeg føler sånn med deg!! Jeg får de i ansiktet. Er i uke 26, og har hatt kviser nesten siden dag 1 i svangeskapet:-(
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 samma her;P hehe.. mase på ryggen og har hatt en del i ansiktet også. men har brukt NBG-kremen som er reklamert mye på tv. og den har virkelig hjulpet! smører den på nyvaska hud morgen og kveld. kan ikke bruke noe annet nå.. ellers hjelper det å sole seg litt enten i solarium eller ute når det blir fint vær. huden trenger mye lufting. men husk å dekk til magen i solarium i hvertfall, elelrs blir det veldig lyst for den lille i magen.
Sommerfulgen Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Sink tilskudd er veldig bra og effektivt. I mitt første sv.skap hadde jeg også ryggen sella, forsøkte alt mellom himmel og jord uten at noe fungerte. Denne gangen har jeg tatt sink, fordi jeg har gjort det til vanlig, men har doblet dosen (ikke farlig, da man skiller ut det kroppen ikke trenger via urinen) Denne gangen har jeg kun hatt en kvise i ny og ne i ansiktet, men problemet denne gangen sånn eksemaktig kløende greie rundt nese-og hakeparti...som jeg ikke blir kvitt. Noen tips for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå