Mamma til to tette Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har vært en topp dress så langt men utrolig nok (bor i Bergen) har det ikke vært skikkelig regnvær før nå i uken. Da hadde han vært ute i barnehagen og blitt våt på baken/beina så de måtte bytte på ham. Skal den ikke være mer vanntett enn som så? Er den vårdressen til baby til 399 kr. Vurderer å kjøpe mer klassisk regnsett til ham men var egentlig fornøyd med tanken på denne dressen for er lett for ham å bevege seg i. Og å ha en dress til finvær og en til regnvær er jo litt tullete...
*Udon'tKnowMe* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 tror ikke de er vanntette nei, men vannavstøtende.. Min er i allefall ikke heeelt tett, blir våt til slutt... i regn vær er nok regnklær best uansett =) Finnes forresten hele regndresser å få kjøpt.. de ser ganske kjekke ut =)
To tette og en badehette Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har fått orientert meg litt bedre nå ja og de regndressene var jo ikke avskrekkende i pris så det blir tur ut i morgen. Uansett så er jo vårdressen veldig grei å bevege seg i så blir nok greit med to dresser uansett
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 De er vannavstøtene. Er det litt vått ute eller bare små regner holder den tett. Men i skikkelig regnvær må man ha regntøy utenpå. Er også viktig å inpregnere dressen etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Selgerne har selv utalt at dressen ikke står til kravene og at ungene blir klamme i den. sats på reima,/ en annen helt tynn dress uten for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå