Gå til innhold

Andre som har opplevd at Reflex vårdress ikke er vanntett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en topp dress så langt men utrolig nok (bor i Bergen) har det ikke vært skikkelig regnvær før nå i uken. Da hadde han vært ute i barnehagen og blitt våt på baken/beina så de måtte bytte på ham. Skal den ikke være mer vanntett enn som så? Er den vårdressen til baby til 399 kr. Vurderer å kjøpe mer klassisk regnsett til ham men var egentlig fornøyd med tanken på denne dressen for er lett for ham å bevege seg i. Og å ha en dress til finvær og en til regnvær er jo litt tullete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke de er vanntette nei, men vannavstøtende.. Min er i allefall ikke heeelt tett, blir våt til slutt... i regn vær er nok regnklær best uansett =) Finnes forresten hele regndresser å få kjøpt.. de ser ganske kjekke ut =)

Skrevet

Jeg har fått orientert meg litt bedre nå ja og de regndressene var jo ikke avskrekkende i pris så det blir tur ut i morgen. Uansett så er jo vårdressen veldig grei å bevege seg i så blir nok greit med to dresser uansett

Skrevet

De er vannavstøtene. Er det litt vått ute eller bare små regner holder den tett. Men i skikkelig regnvær må man ha regntøy utenpå. Er også viktig å inpregnere dressen etterhvert.

Skrevet

Selgerne har selv utalt at dressen ikke står til kravene og at ungene blir klamme i den. sats på reima,/ en annen helt tynn dress uten for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...