tigergutt<3 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Ser det er så mange som helst ville vært sykemeldt, og det er fryktlig synd hvis de sliter seg selv helt ut. Selv har jeg hatt noen helt forferdelige mnd, og det eneste jeg har orket er litt jobb, tulla mi og så sooooooooooove. Helst hele tiden. Husvask, klesvask og ikke mins kjærlighet til gubben har vært fraværende siden januar...... Nå er jeg full av energi og kommer meg stadig sterkere, men kjenner at stress terskelen er veldig lav for å bli utslitt igjen. I dag har vi ryddet og vasket deler av huset og jeg er sikkert helt ødelagt i bekken i morgen........
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei Hei tideli bom:) Så godt å høre du har mer energi. Her kommer det også mer energi snikende inn og det er så kjempeherlig å høre!! Har også noen tunge mnd bak meg, mye kvalme, veldig trøtt. Utslitt. Har heller ikke orket noe særlig.. Får bare håpe det stadig blir bedre og bedre.. Bare bekkenet holder seg noen lunde stabilt skal jeg være fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå