Mammapudding Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Leah har hatt høy feber i 2 dager nå, men ingenting annet feiler henne, hun er blid og i god form. Hun fikk en tann dagen før hun fikk feber, men det sies jo at det ikke er grunnen til at de har feber? Hun er veldig rød i tisserompa, så derfor jeg tenkte urinveisinfeksjon..Hvis hun fortsatt har feber i morgen så ringer jeg lege uansett, det må jo være noe som feiler henne når hun har 39-40 i feber. Hun er snart 9 mnd
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Når sønnen min hadde det hadde han magesmerter, veldig sterk tisselukt og tisset litt rosa tiss, og feber..
cherry coke Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Veldig mange babyer kaster opp også når de har urinveisinfeksjon.
Mammapudding Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Hmm..da er det vel ikke det da. Skjønner ikke hvorfor hun har så mye feber.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Ta en urinprøve. Barn trenger ikke ha syptomer før det har gått lang tid.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Lillegutt har mest sannsynelig hatt uvi fra fødsel men ikke blitt oppdaget pga legeglipp på sykehuset... Han har ikke hatt symptomer annet enn magevondt... Har nettop vært 3 døgn til behandling på sykehuset med antibiotika intravenøs... Veldig kjiipt.....men godt det er ferdig:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå