Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg har i godt over en mnd hatt kontakt med en kjempekoslig mann på nettstedet Q500....det har blitt MANGE timer på Msn...og i telefon...føler jeg har blitt veldig godt kjent med han.... Vi bor et stykke unna hverandre og har avtalt å møtes ei helg for å finne ut om det er så fantastisk som det virker som...så i morgen kommer han og skal vere helt til søndag...( ungen min skal til BF) Men nå kjenner jeg at sommerfuglene begynner å komme.....er ganske så trygg på at jeg føler riktig for han...men det er jo en sjanse å ta...tenk om han ikke liker meg.....sitter med så rare tanker nå....selvtilliten er vell heller ikke kjempehøy.... Skjelve...skjelve... ønsk meg lykke til....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Oi, da hadde jeg vært nervøs også! Hadde det ikke vært bedre om dere møttes bare noen timer den første gangen da? En hel helg er jo veldig lenge når du ikke kjenner denne mannen, du VET jo ikke hvem han er før du har møtt han?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jo det kan du si....men er 3 t å kjøre en vei.....så da er det ikke så greit å treffes kun noen timer. Jeg bor i kjelleren hos mine foreldre da...og det vet han...så føler det er ganske trygt....men nervøs..ja litt...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ønsker deg lykke til jeg...... Jeg har også møtt en via nettet ( facebook ), og vi har begynnt å diskutere å møtes, vi bor 9 timers kjøring fra hverandre så her blir det også mest sannsynlig å være sammen over en helg Skjønner at du er nervøs jeg, men når du bor i kjelleren hos foreldrene dine så er du jo en del tryggere.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Så spennende da jeg har selv blitt kjent med en fyr der. Det er en veldig grei måte å bli kjent på.Etter hvert ble det msn og tlf,så møttes vi:) er ikke sikker på hva det blir med oss enda..men vi får se når vi blir bedre kjent. Når dere skal være sammen en hel helg,blir jo dere ganske godt kjent egentlig. Du taper jo ingenting på å treffe han vert fall.Dersom det skulle være helt feil får han bare dra hjem igjen..hehe. Ikke verre enn det. Ønsker deg masse lykke til du får fortelle oss hvordan det gikk!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Hvordan gikk daten? Er spent siden jeg skal i ilden snart....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 jeg traff også en på q500 her i vinter. en fra stavanger.- og jeg bor på østlandet, vi møttes og var med hverandre i ett døgn. Lang date;-) Trivelig fyr, men han ble litt for intens for meg.... Men lykke til uansett.
randirekkverk Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Åh - så spennende!! Nå ble jeg dradd to år tilbake i tid Jeg traff også en fyr på Q500, og vi snakket masse sammen på msn og etterhvert tlf. Jeg fikk vite at han jobba i nabokommunen min, så uten at han visste det dukka jeg opp på jobben hans med nysteikte muffins en dag (han er tømrer og driver eget firma). Det ble kjempesuksess, og om tre uker og to dager gifter vi oss!!!!! Uansett hvordan det går er du en erfaring rikere etterpå - jeg heier på de som tør å ta en sjangse i livet - lykke til! Og du - si fra hvordan det gikk da!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #9 Skrevet 8. mai 2008 Hehehe det har jeg gjort en gang og aldri mer, møtte en kar på nette og han var super! Snakket masse sammen på telefonen,msn osv...han kom hit, og da fant jeg ut at bilde han hadde på nett siden var 6 år gammelt! Tror du jeg fikk sjokk?? Noen kan faktsik forandre seg MYE på de årene:) Men ønsker deg lykke til, han er sikkert super flott!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal egentlig møte en jeg møtte på nett om 3 uker, men har begynnt å tvile på om jeg skal det likevell.... Vi har kontakt på telefon og msn en del, men de siste dagene har det kommet så mye bilder av....... Ja, dere kan tenke dere selv Også samtalene har blitt veldig perverse, så tror ikke det er noe å satse på. Lete videre jeg tror jeg... Hehe
Korse76♥ Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Da hadde jeg nok ikke satset på han nei... Kjekt å finne det ut før du møtte han da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå