lilios med 3 søte små:-) Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 jeg klør så jeg dør på meg.... har fått utslett nederst på magen (det har kommet etter jeg har klødd) og jeg klør og klør både på magen, beina, ansiktet og halsen...:-( Men jeg er jo "bare" 11 uker på vei jo.... Er dette svangerskapskløe?? og vil jeg da bli plaget med det hele svangerskapet nå?????
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Det er ikke så vanlig, men fullt mulig. Ta kontak med legen din så h*n får tatt noen blodprøver av deg. I mellomtiden kan du prøve å bade i vann tilsatt olje. Smør deg med aloe vera eller annen fet krem.
Marengs Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Heh, jeg hadde også slik kløe. Både i forrige svangerskap og i dette. Men ikke så tidlig som i uke 11, da. Fra uke 16 og til uke 19-20. Klør og klør! Er nå i uke 22 og det er gått over. Jeg vet ikke om det kan kalles svangerskapskløe eller om det er noe som gjør at huden blir tørr? Jeg smurte meg i hvertfall med fet-fet krem og syntes at det lindret litt. Utrolig godt at det er over nå! Det går nok over hos deg også, men kan jo være verdt å nevne til legen, for sikkerhets skyld. :-)
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 takk - betryggende å høre at det kan gå over :-) skal ikke til legen før om en mnd, så hvis jeg ennå plages da får jeg nevne det :-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Fullt ut mulig! Jeg fikk påvist svangerskapskløe i slutten av uke 9 i forige svangerskap! Så gå til legen du, før det eventuellt blir værre... Masse lykke til
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2008 jamen, hva gjøres med det dersom det er svangerskapskløe?? var du plaget resten av svangerskapet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå