Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker en eller flere er som meg.? For meg er 1.Mai starten på varmere tider..Så,nå har jeg spist salat og venter på sommern di meldte skulle komme...is ligger å venter i frysern.

Humøret er "Grrrrr",og jeg er virkelig klar for pepsi max.

Men alt ordner seg vel.For nå er det ikke lenge til 17Mai,flagg og is...

Ha en forbaska ok kveld ;o)

Jeg skal krype i loppekassa tidlig,og håper jeg sover av meg sure miner og sinna tanker.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en forbaska ok kveld du og;=)

hehe... ikke meningen å bli i godt humør av at du er litt grinete altså....men jeg klarer ikke la vær å flire!

Skrevet

Det verste er at jeg sitter her å ler selv ;o)

Fader altså...hehe....

Skrevet

Det er ganske spenstig... så gretten at du blir glad av det;=)

Skrevet

Den vrien skal jeg prøve ved neste knurr....;=) Og jeg innrømmer glatt at jeg knurrer stadig vekk!

Skrevet

jeg er løve....sier ikke mer...

men det ble så dumt at jeg ler nå...;o)

Skrevet

Sommeren kommer vettu....det kjennes bare så altfor langt og lenge til... Haha...fikk meg en god latter av den forbaska gode kommentaren din ;)

Skrevet

HÆ?? hadde jeg en god komentar?? Juhuuuu...

Sommern var venta,men det ble klestørk istedenfor.ikke vær for ei med parykk å være ute nei.ikke at jeg har det altså,men bare for å ha sagt det.... ;o)

Skrevet

hahahaha....den hadde vel glatt blåst opp på tørkestativet da ja.....bare pass på rullatoren du,så den ikke forvinner i været.. ;)

Skrevet

ja...sukkh...måtte sette på anker jeg..så slipper jeg havne til sjøs når jeg er ute å ruller en tur..."kniiiirk"

Men tørkestativet gjør seg godt som lekestativ for modne altså.Bare å henge seg etter henda og la seg føre rundt."svisj,oiii,og dunk"

Skrevet

Har du utstyrt det stativet med bjeller og serpentiner....kan plage de skjærenaboene dine litt da vettu :)))

Plingplingplingrasleraslerasleplingpling

Skrevet

Det skal jeg gjøre!! Men di plager ingen.For pip pip er borte fra ventilen,og det beste redetreet er SAGD ned!! hirr hirr,jeg lo sist!!

Nå har jeg leta frem trompetutten.skal bruke den som bært bært på min rullevenn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...