Gå til innhold

ultralyd - 3D-bilder av baby - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er babysyk og håper å snart få en spire i magen. Kikket litt på bilder under Våre album og fikk øye på noen 3D-bilder av baby i magen. Har aldri forsøkt dette da vi ventet våre andre barn, men det så jo kjempe tøft ut. Noen som har vært borti det? Hvor kan man få det og hva koster det? (bor i bergensområdet)

Jaja, det blir jo en stund til ennå, men er optimist og satser på å få februarbaby (har el imorgen eller lørdag og mannen er bortreist så må gi tapt denne mnd) så da kan jeg jo begynne å planlegge, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du:)Jeg var på 3d ul i uke 27 og fikk supergode bilder.Var på majorstueklinikken!Litt dyrt er det, betalte 1200kr men fikk 5 skikkelige bilder, en remse med svart/hvitt bilder og en cd med masse videosnutter og alle bildene som var blitt tatt av bebyen:) Selvom det er litt dyrt så var det absolutt verdt de pengene, og kommer til å gjøre det igjen!!!

Har noen 3d bilder innpå siden min hvis du vil titte:):)

Skrevet

Takk for svar! Da var det kanskje dine bilder jeg kikket på da? De lå under navnet Cathrine ihvertfall - kjempestilige også nydelig lite nurk :-) 1200kr er overkommelig det, også så kjekt med cden du fikk. Det der bare MÅ jeg prøve. Hehe, men jeg må jo nesten vente til babyen flytter inn i magen ;-) blir jo så ivrig.

Skrevet

Hvor finner du disse bildene?vil også se:)

Ja du Måå prøve det:) Er en helt utrolig opplevelse:)

Skrevet

Jeg var på 3d ultralyd, tror det var i uke 26, husker ikke helt.

betalte 750 kr. Fikk mange bilder og dvd av alt som ble filmet.

Helt utrolig å se på bildene. Kjente igjen snuppa mi da hun kom ut jo;)

Kommer til å gjøre det med neste mann også, når spiren bestemmer seg for å sitte.

Men da kommer jeg til å be radiografen om å ikke sjekke ut nedentil.

Vil ikke vite kjønn neste gang.

Skrevet

Slenger meg på denne. Jeg var også på Majorstuaklinikken i ca. uke 26, og var superfornøyd!! Anbefales absolutt, og jeg skal garantert dra igjen når jeg en gang kommer så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...