Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 http://www.aftenposten.no/reise/test_quiz/article2346362.ece Jeg var ganske god egentlig. Men det er så mange nye østblokkland nå, at jeg har fallt helt av...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Greide alt, men nå har jeg jo kunnet alle hovedstedene i Europa siden barneskolen...litt gøy å ha med Podgorica nå!:-)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg å kunne de på barneskolen, men det er jo en stund siden nå da... Er kommet til mange siden den gang ja. Men jeg fikk 93%rett da.
Tomine is my star Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hehe...leeengesiden jeg gikk på barneskolen og kunne alle hovedstadene i Europa ja.... ) *nesten flau nå*
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Nei, jeg er flau over meg selv....var god....men 3 unger har "fjerna" den kunnskapen jeg en gang hadde...kun Europa jeg er nogenlunda stødig i...ellers er det triste greier ja..heehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå