Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 at jeg aldri skal sette min fot innafor døra til min farmors hus igjen? OG at jeg driter i om min sønn ikke får sett oldemoren sin? Historien er: Min farmor har alltid vært veldig egoistisk og bare tenkt på seg selv. Hun sier stygge ting, har fordommer mot alt og alle, rasistisk og selvopptatt. Hun er ALDRI fornøyd med noen ting. Har hendt flere ganger at hun bare har stukket hjem fra bursdagsselskapene mine for mamma ikke hadde tid til å prate så mye med henne ( Mamma står som regel med hendene fulle på kjøkkenet og varter opp gjester.. men farmor stikker jo før gjestene har fått spist opp maten.. og mamma har tid til å sette seg ned å ta en prat). Andre ganger kommer hun ikke i det hele tatt.. for det er så mye støy hjemme hos oss osv..( Veldig mye støy må jeg si når min søster ble 18 og skulle ha kaffebesøk for besteforeldrene..) Men for 2 uker siden fikk jeg nok!! Jeg og min kjære giftet oss og hadde et nydelig bryllup!!! Jeg dreit i det da.. men ble bare mer og mer sint og irritert i ettertid. Hun presisterte først og si: HVa den jævla utledningen skulle i vårt bryllup å gjøre ( Kusinen til Mannen min er adoptert fra Korea...) Så når vi kom til festlokalet ble hun drit sur for at hun ikke fikk velge plassen sin selv... daha... i store bryllup er det vanlig med borkort, og hun hadde en av de beste plassene! Å før desserten var omme presisterte hun å reise seg å gå.... Jeg er så jævla lei av den barnslige oppførselen hennes!! Hadde pappa levd så hadde han blitt så sint.. da hadde hun fått hørt det... men jeg gidder ikke å kjefte på henne... heller bare kutte kontakten... orker ikke den kjerringa mer..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hadde gitt f**n i henne selv.. Greit hun er gammel, men hun har å vise respekt, hun som alle andre... Har full forståelse for at du ikke lyst til å ha henne i livet ditt..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Nei du er ikke på trynet i det hele tatt. Forstår godt at du blir sint! Men jeg tror du er best tjent med å stort sett drite i henne. Inviter henne når det er naturlig, men bare vær glad til om hun går. Du sårer nok faren din hvis du nekter å se henne igjen. Sånne fornærma "nå går jeg, dere snakker jo ikke med meg"-greier er ikke uvanlig blant gamle mennesker (man mister helt klart en del hemninger når man blir eldre..!) men det rasistiske utbruddet hadde jeg IKKE tolerert! Ellers syns jeg kanskje du burde svelge noen av de mindre kamelene, for din fars skyld. Hvis av en eller annen grunn din far ikke er i bildet, så tror jeg kanskje jeg hadde unnlatt så mye kontakt som mulig - og fortalt henne hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ja for all del. Ikke la henne få ødelegge livet for deg/dere. Hun har selv saget av den grenen hun sitter på...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 vettu, jeg vet nøyaktig hvordan du har det. har kommet til den konklusjonen at selv om bestemor er gammel, så gir ikke det henne retten til å oppføre seg og behandle mennesker som hun vil. hun fikk mange fler sjangser enn jeg egentlig ønsket og tilslutt blei det nok. over og ut, du er ute av livet mitt. so long!!!! kjempe deilig følelse faktisk! kutt henne ut nå, livet ditt er sikkert bedre uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå