Gjest Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Erfaringer? Linken til den bilen ble så utrolig lang, men dere kan se den på "Nye Mazda 5" oppe til høyre. www.mazda.no
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Har den ikke selv, men x-svoger har den, og for en goood plass:o)) Skikkelig fin familiebil!! Stilig er den og!! Lekker:o) Skal dere ha ny bil eller?? Venninnen min kan ikke vente til hun spiren sitter, så hun får kjøpt seg en Mazda 5, hihihi:o)
trompetisten Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Vi har akkurat kjøpt oss Mazda 6, 2005 modell. Foreløpig veldig godt fornøyd, men har liksom ikke gjort de store erfaringene enda. Såg et par Mazda 5 også, og de var nok enda litt mer lekker enn 6 modellen.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 He he, okei :-) Ja, vi vurderer det. Bilen vår er 10 år nå, og bare et sinnsykt pengesluk :-S Får se det an :-) De er tøffe da!
Silja FullFres McQueen Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Ja, jeg har hatt. Kjerringbil. Hehehehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Ikke klag, håhå, du skal se den holken jeg kjører rundt i:))) Ti år er som ny i mine øyne:-DD Men, ja, de er lekre ja!!!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Ja, hadde en -89 modell frem til 2005 ;-) Problemet er at det alltid er noe galt med den, og vi vurderer å bare kvitte oss med den i stedet for å legge mange flere tusen i den...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Vi sniffer litt på bilen selv og måtte spørre en mor i barnehagen hva hun synes om sin. Hun kunne anbefale den på det varmeste, det eneste hun angret seg på var at de kjøpte1.8 bensin i stedet for 2.2 (3?) diesel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå