Gå til innhold

Noen som har bilder av "storkebitt"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å google meg fram til bilder så jeg kan se hvordan dette "fenomenet" ser ut, men fant bare ett... Noen som vet hvor jeg kan finne bilder av "storkebitt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her hadde storkebitt da ho ble født, og har dessverre ingen bilder av det, men det ho hadde ligna på et hjerte i panna... Ganske så rødt, og hadde det lenge... ca 1 år (men det kom da når ho gren/ble sint...)

Skrevet

Så det er helt flatt? Ikke "utenpå" huden?

Skrevet

nei det ser på en måte litt ut som et utslett men blir VELDIG synlig når de blir sure;)

Skrevet

Hehe, okay :) Og kommer i ansiktet og/eller nakken?

Skrevet

min hadde det i nakken og søstra mi lurte en gang på om han var skitten der :D

Skrevet

Har ikke bilde av det ,men det var brunt å ligna litt på en stor føflekk..

Skrevet

Storkebitt i panna, og fødselsmerke i nakken her....

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Mini har det i nakken. ser ut som et rødt blåmerke på en måte, men er litt "prikkete". hm, vanskelig å forklare... kommer sterkere frem når hun er varm, blir sint og nettopp har badet... men hvis du spør helsesøster så ser de det nok med en gang, det gjorde ihvertfall vår helsesøster...

Skrevet

da va det vel fødselsmerke minien min hadde da sikkert..

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Da lærte jeg noe nytt i dag óg! :)

Skrevet

Det kalles gjerne "angelkiss" når det er i pannen ;o)

Minstemann hadde det i pannen, nakken og litt på nesa.

Alt er borte nå (2,5 år),men hvis han er sinna eller kald, kommer det fram litt igjen.

 

Pappan hans har det i nakken, og det vises såvidt der enda til han.

 

http://family.webshots.com/photo/2935988840085334307AABouN

 

søk etter image of storkbite or storkbite picture

Skrevet

Åh! For en deilig liten babyrygg, Northerlights! :)

Sånne merker har jeg jo sett massevis av! Har jobbet i barnehage, og det er jo veldig vanlig at unger får sånn, f.eks når de blir varme - som "alle" her skriver!

Nå er jeg HELT sikker på at jeg har lært noe nytt i dag :D

Takk igjen! :)

Skrevet

NB>Det er ikke min familie ;o)

Fant den bare når jeg søkte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...