ifie Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har prøvd å google meg fram til bilder så jeg kan se hvordan dette "fenomenet" ser ut, men fant bare ett... Noen som vet hvor jeg kan finne bilder av "storkebitt"?
Arb.ledig husmor Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Snuppa her hadde storkebitt da ho ble født, og har dessverre ingen bilder av det, men det ho hadde ligna på et hjerte i panna... Ganske så rødt, og hadde det lenge... ca 1 år (men det kom da når ho gren/ble sint...)
*1+1=2 små* Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 nei det ser på en måte litt ut som et utslett men blir VELDIG synlig når de blir sure;)
ifie Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, okay Og kommer i ansiktet og/eller nakken?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 min hadde det i nakken og søstra mi lurte en gang på om han var skitten der
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Har ikke bilde av det ,men det var brunt å ligna litt på en stor føflekk..
Arb.ledig husmor Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Storkebitt i panna, og fødselsmerke i nakken her....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Mini har det i nakken. ser ut som et rødt blåmerke på en måte, men er litt "prikkete". hm, vanskelig å forklare... kommer sterkere frem når hun er varm, blir sint og nettopp har badet... men hvis du spør helsesøster så ser de det nok med en gang, det gjorde ihvertfall vår helsesøster...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 da va det vel fødselsmerke minien min hadde da sikkert..
ifie Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2008 Takk for svar alle sammen! Da lærte jeg noe nytt i dag óg!
Northernlights Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Det kalles gjerne "angelkiss" når det er i pannen ;o) Minstemann hadde det i pannen, nakken og litt på nesa. Alt er borte nå (2,5 år),men hvis han er sinna eller kald, kommer det fram litt igjen. Pappan hans har det i nakken, og det vises såvidt der enda til han. http://family.webshots.com/photo/2935988840085334307AABouN søk etter image of storkbite or storkbite picture
ifie Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2008 Åh! For en deilig liten babyrygg, Northerlights! Sånne merker har jeg jo sett massevis av! Har jobbet i barnehage, og det er jo veldig vanlig at unger får sånn, f.eks når de blir varme - som "alle" her skriver! Nå er jeg HELT sikker på at jeg har lært noe nytt i dag Takk igjen!
Northernlights Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 NB>Det er ikke min familie ;o) Fant den bare når jeg søkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå