lillegutt mars o7 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Bruker dere vognselen på barna deres når dere er ute å triller?Når de sover alene ute?
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Er nødt til det. Han reiser seg opp i vogna når han våkner og når han er overtrøtt eller utålmodig i vogna må jeg ha seler på han sånn at han ikke hopper ut:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Ja, men ikke skulderselene. Har Emmaljunga City Cross, og selene starter jo langt over hodet på barnet. Skjønner ikke tanken bak denne designen..!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Ikke hvis vi triller og jeg holder øye med han hele tiden.. Hvis vi er på kjøpesenter så har jeg de på, for da er det fort gjort å sette han ett sted, og gå innimellom for å se på klær f.eks.. (ikke så langt unna at jeg ikke ser han såklart!) Når han sover så har han seler på..
Mamsen87 :) Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Så klart gjør jeg det! En grunn til at de er der...
BettyBoob Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 nei, det har jeg ikke behøvd enda. gutten er 2 år. han sover så rolig i bhg at jeg tror de knapt har brukt selen når han sover der heller har en ganske vippesikker vogn også.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 bare til de var ca et og et halvt,men de har vært rolige begge to da..
lillegutt mars o7 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2008 Lillegutt eeeelsker å slenge seg rundt,så vi tørr ikke annet enn å bruke de på ham..Har gjort det siden vi begynte med sportsvogna ,for hun i butikken sa det var lurt å gjøre de vant til seler fra starten av..Er glad vi gjorde det gitt!
mamman til to gutter Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Bruker ikke de som fulgte med vogna, men kjøpte en løs når han var ca9mnd og begynte å snu seg og sette seg opp i vogna når han våkner. Bruker den løse for å slippe og lage hull i skinn, pose ol.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Nå triller ikke vi så mye lenger, da, men JA, hvis vi bruker vogn, så bruker vi også sele. Er så greit å vite hvor man har "trollet"... Bruker mest vogn (trille) når vi er ute og handler, vi da.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Begynte med selene nå rett før han ble 8mnd. Da var han på tur over kanten, så da måtte de på! Faktisk så sover han bedre i vogna nå. Har også City Cross, selene sitter litt langt opp men det går greit for det synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå