*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Er jo flott å bruke, hadde veldig såre brystvorter og det hjalp å bruke de...men de er så knotete:p De bare krøller seg i bh-en...hehe
*ale* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Ja gikk noen uker med bungle- pupp jeg og.... hehe.. men de er kjempegode å ha på da....
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 hehe, mine ble etterhvert så formet etter puppen (hjalp å ha de på når puppen var sprengt, da fylte jeg de skikkelig ut) så da krøllet de seg ikke lenger. Men jeg lakk så fælt at jeg hadde vanlige innlegg inni ullen jeg da.... Så helt lattterlig ut når jeg amma for da måtte jeg pakke ut alt, og det havna stort sett på bordet foran meg uansett hvor jeg var.
elinmamma Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde to forskjellige slag. De som var runde og tykke var akkurat som du beskriver, skikkelig knotete og krøllete. De som var ovale og tynne brukte jeg til jeg sluttet å amme lillesøster og da var hun 10 mnd. Et av slagene het "ullrik" Tror kanskje det var de gode... husker ikke helt.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Mine formet seg godt rundt brystet. Jeg kjøpte den fordi de hadde en diameter på over 20 cm. Tenkte det var lurt med så store, siden andre innlegg har en tendens til å flytte seg om natta og så er man jo like langt. Men mine absorberte ikke hurtig nok, så melka randt liksom rett forbi og endte på nattskjorta og i senga likevel. Så var jeg jo like langt. Heldigvis lekker jeg ikke noe særlig mer, ble godt lei av å våkne opp midt om natta klissvåt og kald til stadighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå