♥binna♥ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Flink med farger? Skal male panel i stua, både tak, vegg og vinduslister. Har bestemt meg for egghvit i tak og lister/vindu. Usikker på vegg. Heller nå mot skandinavisk lys. Alternativet er Vanilje. Dette er Jotun Lady. Er skandinavisk lys for lys?? Jeg har stor stue. Brun Ekornes Stockholm sofaer, eik spisebord med stoler, to svarte reclinere ved TV. Tenker at skandinavisk lys passer bedre sammen med hva som helst av andre farger enn Vanilje, men mulig forskjellen er liten. Synspunkter??
X-tonus Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har stua delvis kledd med panel og delvis med strie. Strieveggene ble malt med egghvit, og panelveggene med lys antikk. jeg ble veldig fornøyd med det resultatet. Fargene er ikke så forskjellige, men lys antikk er en anelse mer grå enn egghvit. Ellers er jeg veldig glad i egghvit, det er en ganske "varm" hvitfarge. Hvis du har mørke møbler (slik det høres ut) ville jeg gått for så lyse farger som mulig. Lykke til!
Snilse Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hva med fargen "mild". Den er kjempe fin til de fargene møblene dine har.
trallatausa Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Sand er fantastisk på panel og rålekker til brunt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå