Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 kan jeg bare spørre hvor ofte og lenge dere gir de nyfødte mat? de som er heeelt nye liksom.. fikk min solstråle for to dager siden:)
The most famous Ludder Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Så ofte de vil og hvor lenge de vil...
mobi313 Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 trur egentlig ikke jeg husker hvor ofte, men hver 2-3 time bør de kanskje spise, om natta kan man sikkert drøye det til de sier i fra, du må bare prøve å føle deg frem. kos dere!
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Min ville ha pupp nesten hele tiden i begynnelsen. Særlig fra ettermiddagen og utover kvelden ville hun stort sett ikke gjøre annet enn å henge i puppen. Det er helt vanlig at det er sånn med brysternærte babyer i begynnelsen, det har mye med å gjøre at melkeproduksjonen skal økes etc. Flaskeernærte barn er ofte mette lenger av gangen, både fordi de ofte spiser mer til hvert måltid og fordi erstatningen tar lengre tid å fordøye enn morsmelken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå